Ik heb al een tijdje het probleem dat als ik zware games speel (Doom 3, Half-Life 2) mn scherm op een gegeven moment begint te strepen en daarna het beeld bevriest. Soms streept het even en kan ik daarna weer verder spelen, maar na een tijdje komen er steeds meer strepen op het scherm en dan bevriest het beeld alsnog.
Toen ik dit probleem met Doom 3 had heb ik mn videokaart omgeruild met een tegen die van een vriend van mij, daarna was het probleem weg. (mijn kaart ti4200 128 MB, zijn kaart ti4200 64 MB).
Nu heb ik nog steeds zijn kaart erin zitten en ben ik pas begonnen met Half-Life 2, tot mijn grote verbazing begint het probleem zich in dit spel ook weer te manifesteren. Na een half uur spelen is het meestal gebeurt en bevriest het beeld weer.
Nu ging ik bij de laatste crash eens in de BIOS kijken en zag ik dat de voltages voor geen meter klopte:
+3.3 = 2.57
+12 = 11.77
-12 = -12.52
In speedfan geeft hij bij de -5 Volt -3,15V aan...
Is dit allemaal wel okay zo?
Voor systeem zie sig.
Toen ik dit probleem met Doom 3 had heb ik mn videokaart omgeruild met een tegen die van een vriend van mij, daarna was het probleem weg. (mijn kaart ti4200 128 MB, zijn kaart ti4200 64 MB).
Nu heb ik nog steeds zijn kaart erin zitten en ben ik pas begonnen met Half-Life 2, tot mijn grote verbazing begint het probleem zich in dit spel ook weer te manifesteren. Na een half uur spelen is het meestal gebeurt en bevriest het beeld weer.
Nu ging ik bij de laatste crash eens in de BIOS kijken en zag ik dat de voltages voor geen meter klopte:
+3.3 = 2.57
+12 = 11.77
-12 = -12.52
In speedfan geeft hij bij de -5 Volt -3,15V aan...
Is dit allemaal wel okay zo?
Voor systeem zie sig.