Toon posts:

Rubberen hoesje om HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of je dat rubberen hoesje om Seagate Medialists Harde schijven moet verwijderen of juist niet. Ik heb het maar gedaan vanwege mogelijke problemen met hitte en zo. Vreemde is dat de sticker die toch echt op zo'n harde schijf thuis hoort wel op het rubberen hoesje zit. Maar goed iemand hier ervaring mee ?

Verwijderd

Is dat rubberen 'hoesje' geen bescherming tegen virussen :+ ??

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
Ik heb er zelf een subberen hoes omheen gedaan, tegen het lawaai van dat kreng.. Heb verder nog nooit een hd gezien waar het dus al standaard op zit.. Ik zou zeggen probeer het eens.

>:)

| I've got permission to color outside the lines |

• hqa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

hqa

rubberen hoesje is om het geluid te dimmen dat de hd maakt, ik hoop dat je um r weer rond krijgt..

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
Waarom wil je hem er eigenlijk af hebben??

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 januari 2001 10:22 schreef hqa het volgende:
rubberen hoesje is om het geluid te dimmen dat de hd maakt, ik hoop dat je um r weer rond krijgt..
Dat van het geluid bedacht ik me dus later ook ja, ligt al vier dagen bij het grofvuil dus denk dat het lastig word om hem er nog om te krijgen :)

Reden dat ik hem er af heb gehaald was omdat ik dacht dat het bij de verpakking hoorde, moet dus maar ophouden met denken |:(

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 21:21
een rubber om je hd... misschien kun je nu andere rubbers gebruiken voordat je er rommel in knoeit en en over 9 mnd 2 hd's hebt.. :P

• Digital-DNA
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

maakt ie zonder rubber NOG MEER lawaai dan? dat gegier was voor mij een reden om extra koeling aan te schaffen... (voor een evenwichtig geluidsspectrum)

www.nintendocasemods.com

• _JGC_
  • Laatst online: 16:37
Dat was de SeaShield dus...

Warranty void when SeaShield removed

Goh, die van jouw ligt al 4 dagen bij grofvuil |:(

Ding zit er om 4 redenen om:
- Het moet stinken (het is nml leer)
- Je hdd blijft zo warm :)
- Je hdd maakt minder lawaai
- Je hdd kan een stootje hebben