MS Word - gehele tekst verandert

Pagina: 1
Acties:
  • 632 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als ik de opmaak van een woord wil veranderen, verandert de gehele tekst van het document. Druk ik op 'ongedaan maken' dan verandert de hele tekst weer in de oude opmaak en staat het woord waar het dus om ging nog steeds vet gedrukt.

Het moet toch niet zo zaijn dat ik na elke aanpassing van opmaak op ongedaan moet klikken?

p.s.: het gaat dus ook om woorden die als 'standaard' (opmaakprofiel) aangemerkt staan.

Wie geeft mij raad?

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

hoe wijzig je precies de opmaak?
selecteer je 't te wijzigen stuk, of ga je er gewoon met je cursor instaan?

en nee, dat moet niet zo zijn ;)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12 18:48

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Woord selecteren en dan op Bold (vet) drukken..

Nothing is a problem once you've debugged the code

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

hmm, dan zou i dat idd niet moeten doen..

welke versie van word gebruik je
heeft ie dit altijd gedaan
heb je iets veranderd/geinstalleerd toen ie dit is gaan doen
draai 's hitman pro erover, misschien wat spy/mal ware

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• intruder1400
  • Niet online
Ik selecteer het woord en druk dan op vet. Op dat moment verandert de gehele tekst. 1 x drukken op 'ongedaan maken' en de gehele tekst verandert weer terug. Behalve het woord waar het om ging.

Ik heb geen nieuwe zaken geïnstalleerd, MW word 9.0.2812, windows 2000. Spyware lijkt mij niet omdat ik op mijn werk zit (goede beveiliging).

Wie heeft er nog aanvullingen?

Verwijderd

[sentiment]
waar is de goeie ouwe tijd van wordperfect
[/sentiment]

kijk eens of er niet een code voor staat met dat ene tekentje
weergave/verbergen

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 14:40 . Reden: removed crap ]

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Het lijkt mij een bug. Hier beschik ik niet over jouw versie, maar over versie 11 van word. Daar komt jouw beschreven probleem niet meer voor.

offtopic:
dit heeft naar mijn idee niets met spyware te maken

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

:) Heb hetzelfde probleem zelf ook een paar keer ondervonden. Geen id waar het aan kan liggen.
Ik gebruik office 2003, de laatste tijd nooit meer last van gehad, maybe door de format, of maybe door SP1 voor Office 2003.

[ Voor 9% gewijzigd door potatox op 29-11-2004 14:46 ]

--

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-12 18:37

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Het zijn van die onverklaarbare zaken die wel eens bij Excel / Word voorkomen.
Wat ik meestal doe is het volgende. Kopieer de hele tekst en zet deze in een nieuw
document. Sla het op met een nieuwe naam. Sluit Word af . Start Word weer op en open het nieuwe document. Misschien is het een optie.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Lijkt me dat bij jou het automatisch bijwerken van het opmaakprofiel aanstaat. Op het moment dat jij op Bold drukt, wordt het standaard opmaakprofiel bijgewerkt met jouw wijziging. Het gevolg is dat in het hele document waar dat opmaakprofiel gebruikt wordt alles vet wordt.
Controleer dit eens bij Opmaak>Opmaakprofiel>Bewuste opmaakprofiel selecteren en vervolgens>Wijzigen

Verwijderd

Volgens mij toch echt een bug, kan het op technet niet zo gauw vinden.
Maar ik weet dat dit een veel voorkomend probleem is.
Had iets te maken met alinea's

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 15:00 ]

• intruder1400
  • Niet online
JeroenG33 schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:52:
Lijkt me dat bij jou het automatisch bijwerken van het opmaakprofiel aanstaat. Op het moment dat jij op Bold drukt, wordt het standaard opmaakprofiel bijgewerkt met jouw wijziging. Het gevolg is dat in het hele document waar dat opmaakprofiel gebruikt wordt alles vet wordt.
Controleer dit eens bij Opmaak>Opmaakprofiel>Bewuste opmaakprofiel selecteren en vervolgens>Wijzigen
_/-\o_ _/-\o_

Inderdaad, door het bij 'standaard' uit te zetten is het probleem opgelost.

Iedereen hartelijk bedankt voor de moeite!!!
Pagina: 1