Ik heb gisteren win2k geupdate met XP.
Vervolgens SP2 er overheen gedraaid.
Nu blijft hij hangen nadat ik op de naam klik, waar ik mee in wil loggen.
Als ik CTRL + ALT + DEL doe, gaat hij verder.
Ik krijg melding dat ik wisselbestand moet aanmaken.
Als ik dit gedaan heb en ik heb opnieuw opgestart (ik heb ook op "instellen" geklikt) dan is er niets veranderd. Ik krijg dus geen wisselbestand meer gemaakt.
Verder kan ik vertellen dat het een Nederlandse versie XP is.
Schijf C: 10 gig vrij FAT
Schijf D: 19 gig vrij NTFS
Ik heb beide schijven reeds geprobeerd.
Ik heb zowel geprobeerd windows het zelf te laten beheren als zelf een waarde ingesteld (verschillende waardes geprobeerd, maar na opnieuw opstarten staat er dat de pagefile op het moment 0 is. Er staat boven minimaal 2 en max 312 voor alle schijven.
Iemand had het idee om met newsid.exe een nieuwe SID te maken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik zag overigens ergens anders op het internet het zelfde probleem wat ik heb in een forum staan, maar daar kwam geen oplossing uit naar voren.
Iemand een idee of oplossing?
Vervolgens SP2 er overheen gedraaid.
Nu blijft hij hangen nadat ik op de naam klik, waar ik mee in wil loggen.
Als ik CTRL + ALT + DEL doe, gaat hij verder.
Ik krijg melding dat ik wisselbestand moet aanmaken.
Als ik dit gedaan heb en ik heb opnieuw opgestart (ik heb ook op "instellen" geklikt) dan is er niets veranderd. Ik krijg dus geen wisselbestand meer gemaakt.
Verder kan ik vertellen dat het een Nederlandse versie XP is.
Schijf C: 10 gig vrij FAT
Schijf D: 19 gig vrij NTFS
Ik heb beide schijven reeds geprobeerd.
Ik heb zowel geprobeerd windows het zelf te laten beheren als zelf een waarde ingesteld (verschillende waardes geprobeerd, maar na opnieuw opstarten staat er dat de pagefile op het moment 0 is. Er staat boven minimaal 2 en max 312 voor alle schijven.
Iemand had het idee om met newsid.exe een nieuwe SID te maken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik zag overigens ergens anders op het internet het zelfde probleem wat ik heb in een forum staan, maar daar kwam geen oplossing uit naar voren.
Iemand een idee of oplossing?
[ Voor 3% gewijzigd door funkyduck37 op 29-11-2004 14:07 ]