Ervaring met "Marmitek Megavideo 55"

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129613

Topicstarter
heeft iemand ervaring hiermee?

Ik wil het gebruiken om mijn pc signaal op 2 andere tv's te kunnen zien. En daarnaast de Windows MCE afstandsbediening te kunnen gebruiken...

http://www.marmitek.nl/nl...hp?subgroep=4&product=270

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gebruikt iemand dit al? misschien om MCE door te geven naar de TV. Ziet er uit als een goed systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 17:36

voodooless

Sound is no voodoo!

Ey, we gaan hier niet binnnen 24 uur schoppen!

Maar het is gewoon een UHF modulator, niets speciaals. Zou gewoon moeten werken :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb hem besteld, dus zal mijn ervaringen met jullie delen.
Gaat voornamelijk over de werking van de IR doorgifte op de coax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 17:36

voodooless

Sound is no voodoo!

Anoniem: 129613 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:00:
ik heb hem besteld, dus zal mijn ervaringen met jullie delen.
Gaat voornamelijk over de werking van de IR doorgifte op de coax...
Als ik zo naar de specs kijk, zal dat geen probleem geven.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134588

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud

Weinig kans dat iemand dit nog leest maar ik probeer het toch maar:

Hoe is het afgelopen met de marmitek megavideo 55?
Hoe is de kwaliteit?

Het principe is volgens mij wel goed: gewoon degelijk kabelwerk ipv moeilijk doen met zenders, ontvangers storing enz.

Hopelijk geeft diegeen die dit nog heeft aangeschaft nog antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83562

Bij het uitblijven van reacties zelf maar zo'n ding aangeschaft. Ik wil het ook gaan gebruiken als "el-cheapo" MCE extender. Ik hoop het voor zaterdag binnen te hebben, want dan ben ik een weekje op wintersport. Als het tegenzit op zijn vroegst dus volgende week zondag een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, ik wacht wel even met de aanschaf.

Heb al op diverse sites gekeken maar nergens (goede of slechte) besprekingen, vreemd als je bedenkt dat we overspoeld worden met zend-ontvang kastjes (die weer 9 van 10 niet behoorlijk werken).

Prettige wintersportvakantie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn,
spullen bij de verkeerde leverancier besteld. Op 20 januari de bestelling geplaatst, in de hoop dat het tijdens mijn wintersportvakantie bij mijn ouders afgeleverd zou worden. Helaas. Net even gemaild met T4M Domotica, maar er moet nog een deel van de order besteld worden. Goede reclame voor T4M dus. NOT !!!

Even wachten op de ervaringen nog. . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht geduldig af. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk de set binnen. Het werkt perfect, moet ik zeggen. Even uitvogelen welk kanaal er vrij is op je coax kabel (ik heb het standaard video kanaal gebruikt) en het werkt.

Een opmerking: mocht je meerdere TV's willen gebruiken en daar ook van de IR retour gebruik willen maken, let er bij je bestelling dan op dat de extra IR ontvanger een andere frequentie heeft dan de standaard "A", die bij de basisset zit.

Ik heb jammer genoeg een "A" ontvanger als extra ontvangen, dus moet ik de IR ontvanger boven uitzetten als ik 'm beneden wil gebruiken en omgekeerd.

Verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een update. Ik kreeg van Marmitek te horen dat er eigenlijk geen kanaal B, C of D IR ontvangers te koop zijn. Stond wel in de manual, maar is om duistere reden niet geproduceerd. Indien je dus op 4 kamers je DVD of MCE wilt bekijken EN besturen, zul je ervoor moeten zorgen dat alleen de IR ontvanger aanstaat op de kamer waar je wilt kijken. Staan er per ongeluk 2 ontvangers aan dan storen ze elkaar. Beetje crap dus.
Pagina: 1