Mijn moederbord die ik aan me kleine zusje heb gegeven bevat een AMD AThlon XP 2600+ met 1Gig aan pc 2700 geheugen.
Sinds een paar dagen geleden ging de pc wel aan maar kwam geen signaal op de monitor.
Het moederbord ledje gaf aan C1 ik heb al geprobeerd ander geheugen, cmos te resetten, batterij eruit gehaald, etc.. etc.. maar niks werkt!
Mijn grafische kaart heb ik getest op een ander systeem en die werkt gewoon.
Nu denk ik dat het aan me proc ligt maar voordat ik deze ga kopen wil ik wel weten of het daar aan ligt.
Ik heb me rot gezocht op google al en hier op de search maar niks kunnen vinden ervan.
Weten jullie hier meer van want het boekje zegt er ook niks over
Ik weet het niet meer zelf maar zoals ik al zei denk ik dat de proc kapot is.
Kunnen jullie misschien mij helpen wat die C1 error is of hebben jullie hiermee al ervaring mee gehad?
De rest doet het allemaal en de fans draaien ook gewoon.
Sinds een paar dagen geleden ging de pc wel aan maar kwam geen signaal op de monitor.
Het moederbord ledje gaf aan C1 ik heb al geprobeerd ander geheugen, cmos te resetten, batterij eruit gehaald, etc.. etc.. maar niks werkt!
Mijn grafische kaart heb ik getest op een ander systeem en die werkt gewoon.
Nu denk ik dat het aan me proc ligt maar voordat ik deze ga kopen wil ik wel weten of het daar aan ligt.
Ik heb me rot gezocht op google al en hier op de search maar niks kunnen vinden ervan.
Weten jullie hier meer van want het boekje zegt er ook niks over
Ik weet het niet meer zelf maar zoals ik al zei denk ik dat de proc kapot is.
Kunnen jullie misschien mij helpen wat die C1 error is of hebben jullie hiermee al ervaring mee gehad?
De rest doet het allemaal en de fans draaien ook gewoon.