Betalen met je mobiel?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Ik had even een vraag. Ik heb al 3 jaar een abbo lopen en heb nu na 3 jaar een tegoed van 360 euro opgebouwd wat ik nog over heb. Phone is half dood en wil over gaan naar een prepaid phone omdat ik nu toch minder bel. Zit ik dus met een phone met nog 360 euro tegoed, die ik toch eigenlijk niet ga opbellen (zou het wel eventueel mee kunnen nemen naar prepaid).

Ik had ergens gehoord dat je er een aantal winkels oid zijn waar je met je beltegoed dingen kan kopen. Ik weet niet of dit klopt. Maar heeft iemand hier meer informatie over? Alvast bedankt _/-\o_

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Google? :?

Zoeken op: betalen met je beltegoed

Eerste link is van een topic op GoT:

Goederen betalen via beltegoed GSM

[ Voor 32% gewijzigd door Han op 29-11-2004 11:36 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• El Gravedigger
Bedankt, had em zelf niet gevonden met de search functie :)

Maar daar gaat het om cash terug krijgen met vage manieren. Maar ik zoek eigenlijk een winkel online ofzo waar je met je beltegoed dingen kan kopen. Weet niet of dit bestaat :?

[ Voor 20% gewijzigd door El Gravedigger op 29-11-2004 12:02 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Wel winnen op Zigiz.com.
Waarom maak je er geen pre-paid van, hoef je de komende jaren niks te kopen!

• El Gravedigger
feekless schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:32:
Wel winnen op Zigiz.com.
Waarom maak je er geen pre-paid van, hoef je de komende jaren niks te kopen!
Zit ik ook sterk aan te denken. Heb nergens een winkel kunnen vinden waar je met beltegoed iets normaals kan kopen, en heb ook geen zin om al dat geld te vergokken. Denk idd dat ik het gewoon maar allemaal laat over zetten naar prepaid. Kan ik wel 2 jaar mee doen :+