[Outlook 2003]Gebruiker automatisch als resource instellen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nielsvd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-01 15:44
In Outllok wil ik resources kunnen boeken. Dus wanneer ik een afspraak plan wil ik een spreekamer als resource willen toevoegen, die automatisch wordt geboekt en gereserveerd. Dat automatisch boeken en reserveren is in te stellen in Outlook.

Normaal wordt de spreekkamer ook als een gewone gebruiker weergegeven. Ik moet middels een extra muishandelign dit instellen als resource. Is het mogelijk om de spreekkamer automatisch als resource aan te duiden?

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

dit lijkt me meer een exchange optie, dan een outlook optie

ik denk namelijk dat je de eigenschappen van de exchange user aan moet passen ofzo

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zou wel kunnen denk ik. Maar wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

Welke opzet hebben we het over? Met of zonder Exchange, en welke versie ervan?

Lees Software Algemeen: Beleid nog even door. In je topicstart mis ik namelijk wat informatie zoals hierboven.

Verder pas ik je titel nog even aan, want alleen [Outlook 2003] is in mijn opinie geen heldere omschrijving van het probleem :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• nielsvd
Ik zal het toelichten met een voorbeeldje.
Zie: http://84.27.25.90/resource.gif

[ Voor 43% gewijzigd door nielsvd op 29-11-2004 12:10 ]

• nielsvd
Kan ik dus de agenda van 'spreekkamer' bombarderen tot resource? zie vorige reply voor een voorbeeld.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
nielsvd,

Zou je voortaan als je zelf de laatste poster bent, en binnen 24 uur meer informatie wil posten, je bericht met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif willen aanvullen? Het topic wordt dan niet omhoog gehaald in de tracker :)

Zou je verder nog even wat meer details kunnen verschaffen waar ik eerder om vroeg?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Dit kan alleen maar mét Exchange zijn, anders werken die resources en meetings plannen enzo sowiso niet.
Verder lijkt het erop dat dit niet echt haalbaar is aangezien Outlook gewoon niet 'ziet' dat jij de resource bedoeld ipv de mailbox zelf. Ik kwam op een site nog wel dit tegen:
TIP: Using your Exchange Server administration tool, set the resource mailbox to not accept messages from anyone. (A distribution list or security group is good for this.) That way, if users forget, and add the resource as a required or optional attendee, the request will bounce back to them from the resource mailbox.

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1