Toon posts:

Digitale Camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Subject zegt het al,
weet iemand een digitale camera die het ook goed doet ??
Dus een lekkere goede scherpte en nouja...misschien ook goed geprijsd, maar dat zal wel niet, aangezien de beste dingen nogal duur zijn.

Please help ?
Thanks

prijsklasse is tussen 1000 en 2000
of lager natuurlijk :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb zelf een Kodak DC265 en daar ben ik wel tevreden over. Foto's uit de Ninja Micro review zijn hier ook mee gemaakt:
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=118

Verwijderd

Ik krijg zelf deze week de Canon Powershot A50 binnen (1350 piek) als ik de foto's en de conclusie's zie is hij volgens mij errug goed...

(hoge res, goed contrast, witbalans, kleuren, scherpte enz enz en je kan inzoomen, veel functies...)

Ga eens kijken bij www.steves-digicams.com

Verwijderd

Neem GEEN Sony Mavica! Ik heb een tijdje met zo'n ding gespeeld, maar dat ding is echt een ramp. (Maybe dat ik een ouwe had?)

Je foto's zijn OF overbelicht OF onderbelicht. Hij doet alleen 640x480, en dan nog heel wazig. De 'Normal' setting is zielig en de 'Fine' is nog steeds slechter dan wat dan ook. (Ter vergelijking : save een JPG in Photoshop op kwaliteit 3, en je hebt al een betere foto)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Sjaak2000-> Ik heb de A50; fantastisch ding!
Kaj.

Verwijderd

Mooi, ik wil namelijk een camera die redelijk professioneel is en niet TE duur!

Shit, waarom komt ie nou woensdag pas haha...

Verwijderd

Neem GEEN Sony Mavica! Ik heb een tijdje met zo'n ding gespeeld, maar dat ding is echt een ramp. (Maybe dat ik een ouwe had?)
Denk dat je een erg oude had, want de laatste nieuwe van Mavica is echt fantastisch. Scherpte is perfect evenals de resolutie (max. 1280x1024).
Pagina: 1