Kazaa-bericht sluit browser af?

Pagina: 1
Acties:

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:36

JustDutch

was ambtenaar :)

Topicstarter
Als ik op de frontpage het actuele bericht over kaza wil lezen (rechtzaak) dan wordt mijn browser afgesloten als ik die pagina geladen is. Dit gebeurt zowel bij firebird/ firefox als IE.

[ Voor 3% gewijzigd door JustDutch op 29-11-2004 19:47 ]

Forza Mucca

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier niet :Y) .

Maarre, begin eens met het installeren van Firefox 1.0. Firebird is inmiddels behoorlijk achterhaald. Verder, clear je cache. En probeer het dan nog eens.

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Hier niet.. IE6.0 (Windows XP)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:36

JustDutch

was ambtenaar :)

Topicstarter
Ik heb dit bericht:
Kazaa-bericht sluit browser af?
geplaatst, maar ben er inmiddels achter waardoor mijn browsers afsluiten. Op mijn werk hebben systeembeheerders programmatuur geinstalleerd die bepaalde programma's onwerkbaar maken. Het probleem hiermee is echter dat als de naam van een dergelijk programma op een website wordt vermeld, de browser afgesloten wordt. Ik kan hier dus ook niet dit antwoord in die draad posten, want je raad het al, zo snel als ik mijn post hierover in wil zien, wordt mijn browser afgesloten. (de reden dat ik dat woord dus hier ook niet plaats, lijkt me duidelijk) :)

Forza Mucca

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

bovenstaand bericht gemoved vanuit SeM-thread, de poster kan, zoals gezegd deze thread niet meer openen, maar wilde wel graag zijn oplossing delen :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

LOL :D

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1