Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 15% gewijzigd door André op 29-11-2004 09:52 . Reden: Atlas, kappuh nou ]
* sanfranjake is van het type hoe minder frutsels hoe beter
Tja, onder je icon staan ook 2 icoontjes die naar hetzelfde linken, over dubbel gesprokensanfranjake schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:55:
Lijkt mij nogal storend. Momenteel ben ik prima tevreden met de aangeboden optiesBen bang dat dit soort dingen dubbel de layout een beetje zal gaan vervuilen.....
* sanfranjake is van het type hoe minder frutsels hoe beter
Het MSN-icoontje echter is door zijn verschijnen een notificatie dat de user MSN heeft, en vervult daarmee een ander nut dan het MyReact icoontjeAndré schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:58:
[...]
Tja, onder je icon staan ook 2 icoontjes die naar hetzelfde linken, over dubbel gesproken
Op welke icons doel je dan Andre ?André schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:58:
[...]
Tja, onder je icon staan ook 2 icoontjes die naar hetzelfde linken, over dubbel gesproken
Ik zie namelijk
Zoals curry al zegt: het myreact en het msn iconsanfranjake schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:03:
[...]
Op welke icons doel je dan Andre ?
Ik zie namelijk [afbeelding] welke naar je homepage linkt en [afbeelding] welke naar je MyReact linkt
* sanfranjake laaaaat enzoAndré schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:10:
[...]
Zoals curry al zegt: het myreact en het msn icon
Ehm.. In dat geval, heb je al in de Preferences gekeken ?Crash_neo schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:12:
Het is zoals ik al zei een dingetje dat ook in de oude template zat en waar ik veelvuldig gebruik van heb gemaakt. misschien kan er een acces-key voor worden gemaakt. misschien is dat nog wel handiger.
Dubbel uitvoeren gaat denk ik nogal moeilijk worden, er is te weinig plek voor extra fr0bels onderaan
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Intentionally left blank
Ik wilde daar al een request voor doen, maar het kan nu net zo goed in dit topic
[ Voor 22% gewijzigd door SysRq op 29-11-2004 12:22 ]
-
die accesskey "bookmarks" zorgt er voor dat je rechtstreeks naar je bookmarks gaat. Mij gaat het om een nieuwe bookmark toevoegen, net als SysRq aangeeftmoto-moi schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:43:
[...]
Ehm.. In dat geval, heb je al in de Preferences gekeken ?
Dubbel uitvoeren gaat denk ik nogal moeilijk worden, er is te weinig plek voor extra fr0bels onderaan
Verwijderd
Nog iets anders: het kicken van een topic - na 1 uur, 1 dag of 2 maanden
is NIET nodig. Dit zal eerder een reactie uitstellen, aangezien we antwoorden als er echt iets te melden valt.
Alle bugs worden altijd gelezen, en altijd in ogenschouw genomen. Geen reactie betekent niet "geen interesse".
1x per week, 2 weken of maand worden de bugs achter elkaar doorgenomen en voor een release wordt geprobeerd alles te verhelpen tot zover er iets te verhelpen valt.
-
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 15:13 ]
Intentionally left blank
Dat vind ik nog niet zo'n slecht idee.SysRq schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:22:
Is het niet mogelijk om een accesskey voor het bookmarken van een topic te maken? Daarmee heb je de mogelijkheid om overal het topic aan je bookmarks toe te voegen.
Ik wilde daar al een request voor doen, maar het kan nu net zo goed in dit topic
* crisp zet op to-do
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()