Toon posts:

Lengte van een afpsraak laten zien in Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer er achter te komen hoe ik de lengte van een afpsraak in Outlook zichtbaar kan maken (in bijvoorbeeld mijn work week overview). Ik gebruik outlook voor mijn uren verantwoording en nu moet ik de lengte van activiteiten zelf uitrekenen. Het lijkt me dat dit mogelijk moet zijn met Outlook toch? Alleen hoe en waar is de vraag...

Alvast bedankt voor de hulp.

Niels

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:15

André

Analytics dude

Je kunt toch zien hoe lang je afspraken duren? Er staan bij mij in de week view aan de linkerkant de uren aangegeven, en in de afspraak staat een blauw balkje wat de tijd aangeeft.

Verwijderd

Topicstarter
Dat laat ie bij mij ook zien maar ik zoek dus een optie in Outlook die zelf berekend hoe lang te afpsraak duurt. Als ik bijvoorbeeld van 10:00 tot 12:00 een afpsraak heeft dat in dan in het blokje zet dat de afspraak 2 uur duurt. Dat moet toch wel kunnen?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 10:10 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je al in de documentatie van Outlook en de diverse zoekmachines kunnen vinden? Welke oplossingen heb je geprobeerd en werkten niet?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al aardig wat rond gesnuffeld op GoT en Google. Helaas heb ik de oplossing nog niet gevonden. Ik heb zitten kijken in mijn calender options (onder Tools > Options) en de customizing van de verschillende views. Helaas pindakaas tot nu toe ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 11:58 ]