Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe zet ik een connector van de USB-frontpanel op het mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 14 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik een connector van de USB-frontpanel op het moederbord?

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Zoek eerst even in je moederbordboekje hoe de aansluitingen zitten, en als je het daar niet kunt vinden op www.google.com.

Beetje zelfsearch is hier wel vereist.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welk paneel? Welk mobo?
Meestal zit er gewoon een 9 polige stekker op het mobo waar je de connector op kan prikken. E.e.a. moet natuurlijk wel ondersteund worden door je mobo.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Twee mogelijkheden:

1: 9 losse conectortjes. Zoek mobo handleiding en prikken maar.
2: bolke van 2x5 met ergens een vast pinnetje. 1 mogelijkheid om te passenn.

Succes :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.

Dit topic is gesloten.