Toon posts:

Inlogscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op een basisschool zijn er 13 werkstations die voor het inlogscherm een schermpje geven met:

Welkom bij het netwerk van.....
Voer uw gebruikersnaam en wachwoord in.

Weet iemand hoe je dit weg kunt halen. Het is heel vervelend ivm het automatisch inloggen op een terminal. :?

Alvast bedankt })

Verwijderd

Even contact opnemen met de plaatselijke systeembeheerder lijkt me een logische stap.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50

Reptile209

- gers -

Welk OS wordt er gebruikt? Afhankelijk daarvan zit het in de Policy Editor of de AD-settings.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ben ik.... 8)7

Alleen de vorige systeembeheerder heeft die zooi er op gezet en we krijgen het er niet af. We hebben ook niet zo'n zin om alles opnieuw te ghosten/installeren want er staan lokaal heel veel administratie's.

Verwijderd

Topicstarter
Het OS is Windows 98SE.

Verwijderd

Kijk dan maar onder group policy, even het image doorspitten en gij zult vinden :)
Ongetwijfeld moet je even in de weer met POLEDIT

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 08:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar de server hebben wij twee weken geleden opnieuw geinstalleerd met Windows 2003 server. En de werkstations zoeken naar de registery van de WINNT-map. Dus de map van Windows NT 4.0

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:04

-ET-

Phone Home

Staat dat niet bij netwerkomgeving en dan aanmelden bij windows netwerk?

Verwijderd

Je moet dus niets met de server doen, maar gewoon eventjes het image laden op een client en waar nodig aanpassingen maken :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kom je wel in de pc door escape te drukken?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Euh...Neej daar staat het niet. Het moet echt in het register zitten. Alleen weet ik niet waar.... |:(

Verwijderd

Dit is toch geen topic, man... Een beetje zoeken, basiskennis en gezond verstand brengen je als het goed is een heel eind.

Lees Policy - Network Troubleshooting en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens over welk gedrag we hier verwachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.