Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sony Fontopia MDR-EX71sl(wit) voor 50 euro...veels te duur?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb onlangs iemand gevonden die de Sony Fontopia MDR-EX71sl hier in NL verkoopt (helemaal nieuw in doos) voor 50 euro incl verzend kosten.

Is dat een redelijke prijs ervoor. De zwarte versie kost 40 euro bijj de BCC maar de witte is alleen in Azie te koop.

Dus doen of niet doen (voor me iPod)

Verwijderd

Wat zijn goede oordopjes? Deel 3
:? Ik heb een mooie witte iPod, en daar staan die zwarte Sony EX71 dopjes niet bij. Wat nu?

Geen nood. Ik het buitenland kan je ze ook in het wit krijgen! Kijk eens op i-shopping4u of Audiocubes . Zij sturen ze ook naar Nederland. (Je moet alleen wel betalen via PayPal of creditcard.)
De beide bedrijven rekenen resp. $50 en $45 voor deze doppen. € 50 inclusief verzendkosten lijkt me dus geen verkeerde prijs.

Wel zijn het nieuwere modellen:
Next generation 2003 N.U.D.E EX Fontopia earphones. (successor of Sony's popular MDR-EX70SL Fontopia earphones)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 05:41 ]

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07

YellowCube

Wait...what?

misschien zit ik nu verkeerd te rekenen, maar je profiteert op dit moment bij Audiocubes redelijk van het feit dat de dollar laag staat t.o.v. de euro.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

YellowCube schreef op maandag 29 november 2004 @ 07:17:
misschien zit ik nu verkeerd te rekenen, maar je profiteert op dit moment bij Audiocubes redelijk van het feit dat de dollar laag staat t.o.v. de euro.
Dat scheelt je ruim 25% kerel! Dit kan denk ik beter in het oordopjes topic!

[ Voor 8% gewijzigd door janklp op 29-11-2004 07:31 ]

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
bestel ze gewoon via EBAY uit HongKong, heb ik ook gedaan, ik was voor €40 klaar, zal nu nog minder zijn door de dollar koers.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Verwijderd

ik heb de witteversie van de oordoppen vandaag gokocht voor 55 euro geoon in nderland bij de dixons.. ;)

en koop dan een i-audio ofzo.. en trash je i-pod

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:29:
ik heb de witteversie van de oordoppen vandaag gokocht voor 55 euro geoon in nderland bij de dixons.. ;)

en koop dan een i-audio ofzo.. en trash je i-pod
Of je kickt gewoon geen topic dat 2 jaar oud is! 8)7

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Welkom op GoT Timsol. Lees voordat je verder post alleen Registratievoorwaarden en faq eens door. Wat je hier doet is namelijk niet de bedoeling. Dit topic is al bijna 2 jaar niet meer actief, dus de kans is klein dat het topic nog actueel is. De opmerking die je maakt voegt vervolgens niets toe. Leuk dat je wat nieuws hebt, maar wat moeten wij ermee? Dit sluit je vervolgens af met een lichte flame ofwel niet onderbouwde kritiek. Dat zien we hier sowieso liever niet.
Neem ook Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door voordat je verder post en als je het graag over oordopjes wilt hebben, wil ik je graag wijzen op Wat zijn goede oordopjes? Deel 8.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.