Toon posts:

Moderator Remy...

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met alle respect maar voor de tweede keer wordt een topic geopend door mij gesloten door een moderator die, helaas, niet de tijd neemt zich in het onderwerp te verdiepen en gewoonweg maar effe 't topic dichtgooit.
Ik weet dat dit hier niet de manier is om met deze moderator in contact te komen maar omdat, als ik Remy wil mailen, het vooralsnog niet mogelijk is Remy, hoe dan ook, te benaderen.
Vandaar dat ik het hier maar doe...
Ikzelf open niet voor niets een topic, sterker nog, ik open zoiets zodat anderen er ook iets mee kunnen.
Ligt dat niet meteen in jouw straatje Remy, is natuurlijk 't eenvoudigst om, zonder er tijd aan te besteden, meteen maar een slotje erop te flikkeren, hulde!
Mijn idee is echter om je, als moderator, eerst eens te verdiepen in hetgeen er gepost wordt en daar enige kennis mee opdoen.
Is je dit allemaal teveel, dan zou 't een goede zaak zijn het moderatorschap aan wat meer professioneel ingestelde lieden over te laten zodat jij van een taak verlost bent wat je blijkbaar niet aankunt en dat anderen, gebruik makend van dit forum, niet gestoord door 'statische ellende' hun weg verder kunnen vinden in dit, voor de meesten, zeer interessante gegeven: Fotografie!

Verwijderd

als ik Remy wil mailen, het vooralsnog niet mogelijk is Remy, hoe dan ook, te benaderen.
volgens mij wel :)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/48848/C6C3EF/000000

Verwijderd

In Remy's profiel staan meerdere manieren om met hem in contact te komen ;)

Verder zou het behoorlijk druk worden in FG als er voor elke Gids of artikel over fotografie een apart topic gestart wordt - daarnaast is de discussie over de journalistieke kwaliteit van PCM niet echt een FG onderwerp :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik zie deze nu pas, maar wil er nog wel even op reageren :)

Takkesteeg: je topic ging dicht om twee redenen:

- de expertgids waar je het over hebt, zal gewoon gangbare foto-technieken en weetjes bevatten, aangezien een magazine als PCM echt niet met een B&W workflow guide of met een ander uitgebreid iets zal komen. Dat is niet (echt) interessant voor de FG-bezoekers, aangezien alles wat men wil weten prima op internet te vinden is, zowel basics als geavanceerdere zaken.

- het ging offtopic, juist doordat het een PCM gids betrof: er kunnen dan twee dingen gedaan worden: offtopic posts trashen, of even een melding doen in het topic om ontopic te gaan. Aangezien ik vrij weinig uit het topic zag komen verder, heb ik hem dicht gedaan.

Het is leuk dat je zoiets gemeld hebt, maar niet echt nuttig voor FG, zeg maar ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.