[XP] Geen toegang tot map [na backup]

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
ik heb bij mijn vriendin gister al haar bestanden op een USB HD gezet, daarna de PC opnieuw geinstalleerd. Wil ik haar bestanden terug zetten krijg ik de volgende foutmelding:

Geen toegang tot deze map

hoe kom ik er wel in?
ik heb mij laten vertellen dat dit komt door NTFS en windows dit mee kopieert naar de USB HD.

iemand een oplossing dat ik de bestanden er nog af kan halen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je al eens in de altijd mooie, met zorg (en bloed, zweet en tranen) samengestelde Windows Operating Systems FAQ gekeken?

Heb je sowieso zelf al eens iets geprobeerd? Ergens op gezocht misschien? :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probeer es een windows account aan te maken met dezelfde login+pass als voorheen, en vanuit daar de usb schijf te benaderen.

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
ja dat laatste heb ik geprobeerd en werkte niet omdat het reg nummer erachter veranderd.

elevator, ik heb idd niet gezocht zwak he?

maar nu wel dus het topic kan sluiten, sorry voor het ongemak!

oplossing: verkenner opennen, extra, mapopties, simpel weergeven van delen afvinken.

nu kan je instellen welke gebruiker toegang heeft!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
wilmocs schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:39:
ja dat laatste heb ik geprobeerd en werkte niet omdat het reg nummer erachter veranderd.

elevator, ik heb idd niet gezocht zwak he?

maar nu wel dus het topic kan sluiten, sorry voor het ongemak!

oplossing: verkenner opennen, extra, mapopties, simpel weergeven van delen afvinken.

nu kan je instellen welke gebruiker toegang heeft!
Dat was ook in Windows Operating Systems - FAQ te vinden waar elevator aan refereerde. Ik ga het topic dan ook sluiten omdat dit tot de basiskennis behoort.

Zou je willen vragen Windows Operating Systems - Policy en faq "registratievoorwaarden" en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door te lezen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.