Toon posts:

Tekentablet + games

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn voornamelijk RTS games een beetje
te spelen met een tekentablet ?
En hoe zit dit met het standaard
Windows-werk ?

Ik denk er nl over zo'n dingetje aan
te gaan schaffen :)

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kunt de mijne overnemen als je wilt.

Ik heb een andere op het oog.

Ik vindt hem onder windows heeeeerlijk werken echt super en je kunt er heerlijk mee tekenen en zo. echt een aanwinst. Het is ook sneller als een muis. Maar hoe het met spellen zit..geen idee speel alleen games met de muis..

goed idee trouwens..zal het es proberen met de pen :)

Hier foto van de tablet.
is 3 weken oud.
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~e.vanderwielen/temp/tablet.jpg
prijs is wel over te praten.. 70,- ofzo :? krijg je de rekening erbij :)

Ik wil namelijk een combinatie van pen/muis en dan draadloos. Kost 250,- ofzo.

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Keb een wacom tekentalet en dat werkt heerlijk onder windows enzo, maar hij doet het niet in games. Wordt niet als muis geinstalleerd maar als een tablet, heb de USB variant, misschien is het met de seriele anders.
Ik had voorheen een oude, veel te grote A3 plank en die deed het wel in games, werkte dan ook met de standaard muis drivers.
TIP: neem een draadloze, dat kabeltje zat me altijd in de weg, enige voordeel, je raakt je pen niet kwijt :)

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op woensdag 03 januari 2001 10:13 schreef phaedrus het volgende:
Keb een wacom tekentalet

TIP: neem een draadloze, dat kabeltje zat me altijd in de weg, enige voordeel, je raakt je pen niet kwijt :)
Wacom..die wil ik dus ook..

Maaruh kabeltje vindt ik wel fijn eigenlijk. Je kunt je kabeltje aan een standaardje maken dat je pen paar cm. boven je tablet blijft hangen. .ZO hoef je hem niet iedere keer terug te zetten of neer te leggen als je tekst moet typen.. gewoon los laten en hij hangt :)

draadloos is ook nogal storingsgevoelig..maarja dat is mijn mening..

..en ja deze is serieel dus werkt goed samen met je muis.. dus 1 muis en 1 pen.. en voila.. :)

jaja wacom heeft draadloze muis en pen..maarja kost ook wat he.