Hoi Tweakers,
wederom ben ik een video kaart gaan halen bij mycom , ( sapphire ati rad 9600 pro atlant Adv ed 256mb ) ik ga naar huis en dacht dus een leuk video kaartje binnen gehaalt te hebben , met toch wel redelijke snelheden , Zoals de site ( en prijsmagazine ) aangaf
400/600..
ik start aida32 op , en tot mijn grootste schrik kom ik erachter dat ik dus geen kaart met 400/600 had maar 392/446
, ik heb mycom opgebelt , en ze zeiden dat de specificaties direct van Sapphire af kwamen , en dat de doorgegeven specificaties niet werden gechecked
dit is mij al eens eerder overkomen , zie :
Sapphire ati rad 9200 atlantis Opgelicht of fabrikant fout ?
Vriendelijke groet,
Yori 1989
PS : als je een sapphire kaart hebt , en je inruil periode van 8 dagen is nog niet voorbij , zou ik je adviseren om de snelheden te kijken op de site en die je daarwerkelijk hebt Sucess !
edit : heb je ook al zulke ervaringen gehad ? , post ze hier !
wederom ben ik een video kaart gaan halen bij mycom , ( sapphire ati rad 9600 pro atlant Adv ed 256mb ) ik ga naar huis en dacht dus een leuk video kaartje binnen gehaalt te hebben , met toch wel redelijke snelheden , Zoals de site ( en prijsmagazine ) aangaf
400/600..
ik start aida32 op , en tot mijn grootste schrik kom ik erachter dat ik dus geen kaart met 400/600 had maar 392/446
dit is mij al eens eerder overkomen , zie :
Sapphire ati rad 9200 atlantis Opgelicht of fabrikant fout ?
Vriendelijke groet,
Yori 1989
PS : als je een sapphire kaart hebt , en je inruil periode van 8 dagen is nog niet voorbij , zou ik je adviseren om de snelheden te kijken op de site en die je daarwerkelijk hebt Sucess !
edit : heb je ook al zulke ervaringen gehad ? , post ze hier !
[ Voor 4% gewijzigd door NomadTitan op 28-11-2004 22:53 . Reden: iets vergeten :/ ]