Toon posts:

AVI naar DVD met DIKO: Hij maakt het niet af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nu een aantal AVI files met diko omgezet naar dvd.
De log is hier te bekijken:

http://www.paragonunity.nl/log.txt

Nu als ik het zo bekijk is er niks mis gegaan. Maar de video_ts map is leeg.
De iso die hij er van gemaakt heeft ook. Hij heeft dus de 2 lege mappen gepakt.

Wat ik nu over heb zijn Files van ongeveer 497mb met extensie:

.mp2
mpv
en voor elk een Movie0.avs

in totaal zijn het er 7 avi's

Recover is niet mogelijk daarvoor moet je gold versie hebben.

Is er nog iets anders mogelijk om dit samen te voegen in vob files.
Aangezien het omzetten zon 7 uur heeft geduurt.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54

Kvn

Herstellen werkt wel, gewoon stug doorgaan :)

Hoeveel ruimte heb je er voor vrij? Reken namelijk op zon 20 gig vrije ruimte voor het omzetten.

Verwijderd

Topicstarter
10 GB heb ik nog vrij op de drive. zou toch wel genoeg moeten zijn..

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54

Kvn

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:46:
10 GB heb ik nog vrij op de drive. zou toch wel genoeg moeten zijn..
Als ie stopt of direct in het begin?

Voor de complete conversie heb je gewoon rond de 15-20 gig nodig.
Klaar :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Als hij stopt heb ik nog 10 gb over

Verwijderd

Jep zorg voor genoeg schijfruimte , zet 1 avi per keer om , klaar mount image om te kijken of ie goed , brand uhm en doe de volgende , ik heb meestal maar zo'n 8 a 10 GB vrij en dan kan het net dus zorg voor voldoende ruimte ;)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Beste Xiphy,

Begrijp erg goed hoe vervelend het is dat je programma niet naar je wensen functioneert. We verwachten hier op GoT wel dat je wat eigen initiatief toont :) Op dit moment valt het me op,dat je alleen antwoordt op de vragen die wij je stellen. Zou je Algemene gedragsregels (Netiquette) hierover nog even willen doorlezen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:42:
Beste Xiphy,

Begrijp erg goed hoe vervelend het is dat je programma niet naar je wensen functioneert. We verwachten hier op GoT wel dat je wat eigen initiatief toont :) Op dit moment valt het me op,dat je alleen antwoordt op de vragen die wij je stellen. Zou je Algemene gedragsregels (Netiquette) hierover nog even willen doorlezen?
Ik weet niet waar je dit nu weer vandaan haalt maar ik loop al wat langer mee en ben zelf wel met het een en ander bezig geweest om op te lossen en tot nu toe heb ik het niet voorelkaar gekregen om het met diko in orde te krijgen.
Raak door dit soort opmerkingen best goed geiriteerd. Drop dan liever een mailtje dan hier een aanvulling in de reacties te plaatsen. Ik zie niet het nu in om alles hier te plaatsen waar ik mee bezig ben geweest het feit ligt er dan het na omzetten niet werkt. Doe ik 1 file of 2 dan werkt het wel maar met 7 of 8 niet.
En de enige vraag die ik hier ook stel is of er iets anders is waarmee ik het toch in dvd formaat kan zetten met de files die al omgezet zijn door diko. een author programma doet het niet.
Pagina: 1