Alternatief voor Paradigm Studio 20?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:53
Ik ben serieus aan het overwegen de Paradigm Studio 20 aan te schaffen. 'k Heb heel het forum al afgezocht, maar er valt bar weinig over deze speakers te vinden.

Hier een linkje voor degenen die ze willen zien: http://www.paradigm.com/W...ioSeries/StudioSpecs.html

Ze kosten €450,- p.s. komt dus neer op een totaalprijs van €900,- Voor dat geld overweeg je dus wel even het een en ander en daarom wil ik hier vragen of jullie nog meer alternatieven hebben in deze prijsklasse die ik moet gaan beluisteren.

Deze speakers heb ik overigens al beluisterd en ik vond ze echt geniaal. Verkoper zei ook dat er in deze prijsklasse haast niets beters te vinden is, maar goed,.. het blijft een verkoper (die dus graag wil verkopen).
Er staat ook nog een luistertest van deze speakers in de 'Luister' van April 2004 voor degenen die geinteresseerd zijn. Ook hier kwamen ze uitstekend uit de test.

Maar goed, 't blijft dus een smak met geld en 'k wil niet over één nacht ijs gaan. Dus bij deze: 'waar moet ik volgens jullie nog meer naar gaan luisteren?'
Even voor de duidelijkheid; ik ben dus op zoek naar een degelijke boekenplank-luidspreker (alhoewel de studio 20 ook niet echt meer een boekenplank-luidspreker is met z'n gewicht van 10 kg. p.s.) ;).

(Wil ze nu nog gaan aansturen met mijn huidige apparatuur, maar in de toekomst moet er een NAD C352 versterker + C521 BEE ti cd-speler komen.)

Verwijderd

Als je ze helemaal te gek vind dan zou ik ze gewoon kopen.
Paradigm is een erg goed merk, alleen niet heel bekend.
Ik heb zelf ook Paradigm's, maar dan uit de Monitor serie. De 11 :Y)
Ik neem aan dat je ze vergeleken hebt met andere speakers?

Verwijderd

Nou ik zou zeggen naar boekenplank speakers in de prijsklasse tot €450. ;)

Dus bijvoorbeeld de:
Dynaudio Audience 52
B&W CM2
JMlab Cobalt S-806

Oftwel ga naar een zaak met een flink assortiment en laat ze daar lekker voor je werken door je boekenplank speakers in diezelfde prijsklasse te laten luisteren. Echt, je kunt van te voren niet aan ons vragen welke modellen in aanmerking komen aangezien de meningen daarover nogal uit een zullen lopen. Jouw oren, jouw keus. :)

Dit topic is gesloten.