hoi,
ik ben van plan binnekort een nieuwe pc te kopen en zat te denken wat voor systeem ik zou gaan kopen. Ik ben wat gaan rondkijken op internetsites en heb deze samengesteld op een website:
Processoren Pentium 4 550 (S775, 3,4GHz, 800MHz FSB, 1MB, Boxed)
Moederborden ASUS P5GD1 GLan -Sata,PCIX 915P
PC Geheugen Kingston 1024 MB DDR - PC400 (2x512MB) CL3
Harde schijven 200 GB Western Digital - 7200rpm 8 mb
Videokaarten Sapphire ATI X800XT Atl PCI-X VIVO,2xDVI, 256mb,
Geluidskaarten Creative Soundblaster Live 5.1 Retail
Monitoren SAMSUNG 17" 710V LCD
Toetsenbord PS/2
Muizen Logitech MX-310
Behuizingen ATX AOPEN Bigtower ATX H700C Black
CD en DVD Spelers Panasonic 16x 48x dvdspeler BULK
CD en DVD Branders NEC 3500 16x Dual layer DVD-/+R(W)
Ik zat zelf een beetje te denken of ik misschien de 3.6 Ghz zou pakken, maar als ik denk dat ik +/- 200 euro meer bij moet leggen voor die 200 mhz leek me niet de moeite waard. Ik weet zelf niet veel af van moederborden dus ik wil graag weten of deze moederbord goed is. En ja ik speel veel spellen dus ook maar een van de duurste/beste videokaart gekocht. Geluid, tjs ik merk eigelijk niks van of ik nou onboardsound heb of een kaart van 50 euro ofzo, zal wel aan mij liggen dus ik heb maar een goedkope gekozen.
De behuizing, ik heb de apen Bigtower ATX H700C gekozen omdat het groot is, en ziet er redelijk goed uit. Ik weet niet of ik goed denk maar als de kast groot is dan is de luchtstroming toch beter? Of in ieder geval koeler dan een klein kastje?
Graag jullie commentaar pls.
ik ben van plan binnekort een nieuwe pc te kopen en zat te denken wat voor systeem ik zou gaan kopen. Ik ben wat gaan rondkijken op internetsites en heb deze samengesteld op een website:
Processoren Pentium 4 550 (S775, 3,4GHz, 800MHz FSB, 1MB, Boxed)
Moederborden ASUS P5GD1 GLan -Sata,PCIX 915P
PC Geheugen Kingston 1024 MB DDR - PC400 (2x512MB) CL3
Harde schijven 200 GB Western Digital - 7200rpm 8 mb
Videokaarten Sapphire ATI X800XT Atl PCI-X VIVO,2xDVI, 256mb,
Geluidskaarten Creative Soundblaster Live 5.1 Retail
Monitoren SAMSUNG 17" 710V LCD
Toetsenbord PS/2
Muizen Logitech MX-310
Behuizingen ATX AOPEN Bigtower ATX H700C Black
CD en DVD Spelers Panasonic 16x 48x dvdspeler BULK
CD en DVD Branders NEC 3500 16x Dual layer DVD-/+R(W)
Ik zat zelf een beetje te denken of ik misschien de 3.6 Ghz zou pakken, maar als ik denk dat ik +/- 200 euro meer bij moet leggen voor die 200 mhz leek me niet de moeite waard. Ik weet zelf niet veel af van moederborden dus ik wil graag weten of deze moederbord goed is. En ja ik speel veel spellen dus ook maar een van de duurste/beste videokaart gekocht. Geluid, tjs ik merk eigelijk niks van of ik nou onboardsound heb of een kaart van 50 euro ofzo, zal wel aan mij liggen dus ik heb maar een goedkope gekozen.
De behuizing, ik heb de apen Bigtower ATX H700C gekozen omdat het groot is, en ziet er redelijk goed uit. Ik weet niet of ik goed denk maar als de kast groot is dan is de luchtstroming toch beter? Of in ieder geval koeler dan een klein kastje?
Graag jullie commentaar pls.