windows licentie sticker van kast verwisselen

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
tijdje geleden een compaq pc gekocht, helemaal compleet en met een xp home licentiesticker op de zijkant. Nu heb ik vorige week een nieuwe kast gekocht en systeem overgezet. In de ouwe was namelijk geen ruimte meer en k wou toch echt nog 4 hdd erbij ;) (promise ultra 133 ide controler bijgeplant).

Nou zit die sticker nog steeds op m'n ouwe kast (waar een heel simpel systeempje inkomt en k dan kan verkopen. K wil dan wel graag m'n licentie houden.

Tis een oem-licentie dus systeemgebonden. Het leuke is dat het nog steeds hetzelfde systeem is, alleen in een andere kast. Het zou dus legaal moeten zijn om de oem te houden 8)

Het probleem: Hoe krijg ik die sticker eraf??? en dan ook weer goed op de nieuwe kast?

Insert vies grapje hier

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

föhn misschien en pellen?

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

- voorzichig aan de binnenkant van de kast verwarmen zodat de lijmlaag warm wordT?
- stickerverwijderaar er op spuiten
- voorzichtig met zo'n mesje proberen hem er af te steken (zo'n mesje om verf/stickers van glas te verwijderen...)

ik vind dit een zoekpost...

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
heb ook zeker al lang gezocht, maar niets gevonden. En ik d8, misschien zijn er wel speciale technieken voor om het gemakkelijk te doen ;)

Insert vies grapje hier

Verwijderd

Microsoft bellen en vragen "Mag Dit" en hoe los ik het op met de sticker.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:53
Fohn werkt idd prima. Goed warm maken en dan rustig eraf trekken.

* DJSmiley heeft naast z'n werk een kapperszaak zitten dus fohn is geen probleem ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah dit is duidelijk geen Windows vraag :+
Maar ik denk eigenlijk dat je het beste uit bent met eventjes met Microsoft bellen voor een andere licentie sticker :)

In ieder geval is het geen vraag die geschikt is voor Windows Operating Systems - het heeft namelijk niets feitelijks met de software of het gebruik daarvan te maken, en 'hoe maak ik deze sticker los' vragen horen niet thuis in Windows Operating Systems :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.