Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afmetingen GoT op hoge resolutie

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:44

igmar

ISO20022

Topicstarter
Hoi,

Als eerste : Ik heb de ballen verstand van HTML, dus spaar me op dat gebied :+

Ik ben sinds vandaag m'n nieuwe laptop, en die kan 1600x1200 aan. Het eerste wat mij opvalt is dat er op GoT zowel links als rechts een dikke witte balk zit. Op zich geen echt probleem, het is allemaal prima leesbaar, maar wat meer beeldvullend zou wel prettig zijn.

Ik heb dit in alle Mozilla varianten, en dit probleem is bv niet aanwezig op slashdot.

Suggesties zijn welkom :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Je browser niet fullscreen gebruiken. ;)

edit:
Het is niet echt fijn om fullscreen posts te lezen op 1600x1200. De regels worden dan veel te lang. Een fixed width layout, zoals we hier op GoT hanteren is dan veel fijner om te lezen. :)

edit:
Kijk, ik ga hier nu een hele lange regel typen, om maar ff mijn punt te verduidelijken. Dit is vrij irritant om te lezen en zorgt ervoor dat je halverwege de regel al vergeten bent wat er in het begin stond. :P (En nog maar een klein stukje, zal wel lang genoeg zijn nu. :)

[ Voor 110% gewijzigd door pasta op 28-11-2004 21:37 ]

Signature

Verwijderd

Helaas, GoT heeft een fixed opmaak (een vaste breedte dus) dit veranderd niet mee als je een groter scherm neemt.

Andere sites hebben dat wel, maar het is aan iedere html-er de keuze om een vaste of een variabele breedte te kiezen

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Een browser meteen goede zoom functie (zoals opera) maakt got ook op fullscreen schermvullend... Maar met de aankomende nieuwe layout zou ik je er nu niet te druk over maken, als ik jou was.. Wie weet wat er allemaal komt.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Iedere abonnee weet het, en de crew weet het, en ongeveer iedereen die deze pagina heeft gezien weet het. ;) De nieuwe layout zal net zoals deze layout gewoon weer een fixed width hebben. :)

Signature

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:27

Gotiniens

Fairly odd Tim

ik vind het juist fijn zo, ik kan nu naast me browser me IRC scherm kwijt en andere zut.

Verwijderd

pasta geeft aan dat lange regels niet handig zijn. Maar dat is niet zozeer omdat je de inhoud van de tekst vergeet, je raakt je orientatiepunt kwijt: het begin van de volgende regel. Tekst is het best leesbaar als je de regels niet te breed maakt, en als de regelhoogte groot genoeg is om duidelijk de grens tussen twee regels te kunnen zien. Die regelafstand vind ik nu net iets te klein, maar de lengte is op zich wel prima.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:27

crisp

Devver

Pixelated

* crisp ziet geen bug hier

en /. is idd op 1600x1200 niet echt prettig leesbaar...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.