Toon posts:

[HTML] Popup naam in titlebar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heyz mensen,,

Ik heb op mijn site een link staan en als je er op klikt dan verschijnd er een popup
Allemaal niet zo moeilijk want dit heb ik in de <head> staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<SCRIPT LANGUAGE='JAVASCRIPT' TYPE='TEXT/JAVASCRIPT'>
 <!--
var win=null;
function NewWindow(mypage,myname,w,h,pos,infocus){
if(pos=="random"){myleft=(screen.width)?Math.floor(Math.random()*(screen.width-w)):100;mytop=(screen.height)?Math.floor(Math.random()*((screen.height-h)-75)):100;}
if(pos=="center"){myleft=(screen.width)?(screen.width-w)/2:100;mytop=(screen.height)?(screen.height-h)/2:100;}
else if((pos!='center' && pos!="random") || pos==null){myleft=0;mytop=20}
settings="width=" + w + ",height=" + h + ",top=" + mytop + ",left=" + myleft + ",scrollbars=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,resizable=no";win=window.open(mypage,myname,settings);
win.focus();}
// -->
</script>

en dit dan bij de link:
code:
1
<a href="javascript:NewWindow('http://www.hier dan de site','popup','800','600','center','front');" target="home">Klik hier voor een popup</a><br>

Als je op de link klikt krijg je ook gewoon een popup, maar in de titlebar van de popup krijg je dan de naam van de link te zien. maar ik wil daar zelf een tekst inzetten. waar moet ik dat dan veranderen??

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06
De
code:
1
<title>
in je HTML document waar je naar refereert veranderen?
(mypage)

[ Voor 17% gewijzigd door Willem op 28-11-2004 21:48 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zou kunnen, als ik een html document zou gebruiken, maar ik heb zoals je ziet gelinkd naar un site,, en dan komt dus die link http://www.hier de site.nl in de titlebar te staan en dat wil ik veranderen

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48
de site openen in een soort van Iframe wat je helemaal "fullscreen" instelt? iframe in de popup that is.

[ Voor 23% gewijzigd door Maverick op 28-11-2004 21:55 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Ok dus het kan niet zoals ik het wil?
Dit zo laten dat ik een pop-up krijg, maar dan met een stukje code de titlebar van de popup instellen??

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06
Jawel, zoals Maverick al oppert is een iframe. :)
Verder de title van de site dan, als je het zo wilt doen. Lijkt me niet meer dan logisch?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 16:37

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Waarom in vredesnaam een iframe als je toch een geheel scherm gaat vullen :?

[ Voor 4% gewijzigd door Thijsmans op 29-11-2004 00:55 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48
omdat je dan de title van de pagina zelf in de hand hebt, en dat is wat de TS wil.
@hieronder, ook goed, ik geef maar een oplossing ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Maverick op 28-11-2004 23:28 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Gebruik dan een normale frameset, dacht ik nog altijd beter dan een iframe.

Verwijderd

Hij bedoeld denk ik dat Internet Explorer er zelf het domein van de site in de titelbalk van de popup zet. Dit is alleen wanneer je SP2 hebt geïnstalleerd. Dit is niet op te lossen met scripts oid.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 23:31 ]

Pagina: 1