Heyz mensen,,
Ik heb op mijn site een link staan en als je er op klikt dan verschijnd er een popup
Allemaal niet zo moeilijk want dit heb ik in de <head> staan:
en dit dan bij de link:
Als je op de link klikt krijg je ook gewoon een popup, maar in de titlebar van de popup krijg je dan de naam van de link te zien. maar ik wil daar zelf een tekst inzetten. waar moet ik dat dan veranderen??
Ik heb op mijn site een link staan en als je er op klikt dan verschijnd er een popup
Allemaal niet zo moeilijk want dit heb ik in de <head> staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <SCRIPT LANGUAGE='JAVASCRIPT' TYPE='TEXT/JAVASCRIPT'>
<!--
var win=null;
function NewWindow(mypage,myname,w,h,pos,infocus){
if(pos=="random"){myleft=(screen.width)?Math.floor(Math.random()*(screen.width-w)):100;mytop=(screen.height)?Math.floor(Math.random()*((screen.height-h)-75)):100;}
if(pos=="center"){myleft=(screen.width)?(screen.width-w)/2:100;mytop=(screen.height)?(screen.height-h)/2:100;}
else if((pos!='center' && pos!="random") || pos==null){myleft=0;mytop=20}
settings="width=" + w + ",height=" + h + ",top=" + mytop + ",left=" + myleft + ",scrollbars=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,resizable=no";win=window.open(mypage,myname,settings);
win.focus();}
// -->
</script> |
en dit dan bij de link:
code:
1
| <a href="javascript:NewWindow('http://www.hier dan de site','popup','800','600','center','front');" target="home">Klik hier voor een popup</a><br> |
Als je op de link klikt krijg je ook gewoon een popup, maar in de titlebar van de popup krijg je dan de naam van de link te zien. maar ik wil daar zelf een tekst inzetten. waar moet ik dat dan veranderen??