Al gezocht op Postbank site en met google en hier dit topic gevonden:
Postbank... Ajjajjaj... Hoe opnieuw downloaden?
Beetje oud om te kicken en ook verhelpt het m'n problemen niet.
PC afgeleverd, diegene ging 'Mijn Postbank' online gebruiken maar omdat ik hem had aangeraden maar niet op van alles en nog wat Ja te antwoorden heeft hij op het 'Install plugin' (één of ander security bestandje van de Postbank) nee geantwoord.
Zoals ook in het andere topic te lezen is verschijnt dit schermpje dus nooit meer!
Wat heb ik geprobeerd:
- Temp files geleegd
- Cookies geleegd
- History geleegd
- Windows temp geleegd
- F5 F5 F5
- OCX bestandje geïnstalleerd (uit andere topic, gedownload van postbank site)
Het werkt dus nogsteeds niet. IE bijwerken zal niet echt gaan, diegene heeft een inbelaccount en geen laatste cdtje.
Ik kan zelf niet aan die pc klooien want hij bevind zich in Frankrijk.. Gebruiker is niet de allersnuggerste..
Heeft iemand nog suggesties?
Postbank... Ajjajjaj... Hoe opnieuw downloaden?
Beetje oud om te kicken en ook verhelpt het m'n problemen niet.
PC afgeleverd, diegene ging 'Mijn Postbank' online gebruiken maar omdat ik hem had aangeraden maar niet op van alles en nog wat Ja te antwoorden heeft hij op het 'Install plugin' (één of ander security bestandje van de Postbank) nee geantwoord.
Zoals ook in het andere topic te lezen is verschijnt dit schermpje dus nooit meer!
Wat heb ik geprobeerd:
- Temp files geleegd
- Cookies geleegd
- History geleegd
- Windows temp geleegd
- F5 F5 F5
- OCX bestandje geïnstalleerd (uit andere topic, gedownload van postbank site)
Het werkt dus nogsteeds niet. IE bijwerken zal niet echt gaan, diegene heeft een inbelaccount en geen laatste cdtje.
Ik kan zelf niet aan die pc klooien want hij bevind zich in Frankrijk.. Gebruiker is niet de allersnuggerste..
Heeft iemand nog suggesties?