Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
weet er iemand of er een programma is om mijn bluetooth car van sony ericsson te besturen met de PC is? alvast bedankt..
en wat zijn de mogelijkheden? :P :?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
niet echt in thuis eigenlijk, maar wel in het NEDERLANDS en ENGELS, haal je spelfout eerst weg in je topictitel voor er mensen naar kunnnen kijken!

Verwijderd

Topicstarter
srry.. iets te snel getypt blijkbaar.. :9
maar weet er niemand waar je zo'n programma voor windows of suse linux 9.2 kunt vinde? :?

Verwijderd

offtopic:
Mithras86: doe niet zo blij, er staat ook een spelfout in je eigen ondertitel, rules is met een S, dus jank niet zo.

Je zou eigenlijk ergens de datasheet (of iets anders in die richten) van SE moeten bemachtigen, om te kijken wat voor data er naartoe gezonden wordt. Daarna moet je je gaan richten op hoe je die data naar die car kan sturen. Of je dat eerstgenoemde document kunt bemachtigen vraag ik me af...

Verwijderd

Topicstarter
euuhh.. pff dah is mij te hoog.. alhoewel.. er is een programma voor MAC os om de auto te besturen.. alleen.. zoals ik al vermeld heb.. ik heb alleen windows en linux :'( ;( mischien dat er conversie programma's van mac naar windows/ linux zijn? }:O :?

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand wie hier iets meer over weet? :?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzz.. jmmr dat niemand hier iets meer over weet.. want ik ben nog steeds niks verder gekomen.. |:( :?

Verwijderd

kan je een linkje naar het programma voor de MAC geven?
Of moet ik dat programma kopen of zo?

kan je auto ook opladen zonder sony errisson telefoon?

Verwijderd

er is een progje genaamd "SimCar-100.exe" waar je het mee zou moeten kunnen doen.
MAAAR ik kan het niet testen, want ik heb geen mogelijkheid zo'n ding te laden, want dan moet je hem aan je SE telefoon zetten. En ik heb nokia.

http://www.pocketpc-club....ve/index.php/t-31547.html

Verwijderd

Topicstarter
hier is de macosx versie : macosx program
en hier voor linux: Linux programma ik heb ook een simulator gevonden.. die staat hier: simulator voor op de pc .. maar jmmr genoeg nog steeds geen programma voor windows om hem mee te controllen |:( .. ennuh tempest.. thnx voor je post.. maar da was dus maar een simulator.. en de link werkte ook niet.. maar da maakt nie uit.. ik heb een goede link gevonden.. O-)
[edit] je kunt dat autootje alleen met een se opladen.. maakt niet uit welk type.. maar ik denk dat als je aan een universele lader een btje prutst het ook wel moet werken.. als da ding maar 3.8v :? dacht ik.. in ieder geval constante stroom krijgt..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 11:51 ]

Pagina: 1