Ik ben al enige tijd aan het rondkijken voor een laptop. Hij zal voor school gebruikt worden (photoshop, en andere 'grafische' programma's, word) en natuurlijk wil ik er ook op kunnen gamen. Een goede videokaart is dus een vereiste. Verder vind ik een Centrino wel zo interessant vanwege het stroomverbruik en het formaat v/d laptop.
Nu heb ik al heel wat modellen gezien en 'gelezen', maar mijn oog is gevallen op de Packard Bell R7730 of de R8720.
Dit vanwege de specs in combinatie met het super mooie
Diamond View
breedbeeldscherm (Het zelfde als Sony X-black) en een goed desing/behuizing.
R7730:
Pentium M-725 1,6ghz (centrino, dus ook chipset en wlan)
512mb ram
ati 9600, 64 mb
80 gb
dvd brander (8 speed)?
R8720
512mb ram
ati 9700, 64 mb
60 gb
dvd brander (1 speed)??
TV card + remote
Nu heb ik al vernomen dat er op dit forum nogal veel mensen zijn die iets tegen Packard Bell hebben, maar daar gaat het nu niet direct om. (Zeer, maar dan echt ook zeer goed onderbouwde meningen zijn wel welkom, dus geen via,via)
Ik wil graag weten of er ook mensen zijn die ervaring hebben met een van deze of beide notebooks (die de negatieve lading van PB wegnemen of versterken).
Nu heb ik al heel wat modellen gezien en 'gelezen', maar mijn oog is gevallen op de Packard Bell R7730 of de R8720.
Dit vanwege de specs in combinatie met het super mooie
R7730:
512mb ram
ati 9600, 64 mb
80 gb
dvd brander (8 speed)?
R8720
512mb ram
ati 9700, 64 mb
60 gb
dvd brander (1 speed)??
TV card + remote
Nu heb ik al vernomen dat er op dit forum nogal veel mensen zijn die iets tegen Packard Bell hebben, maar daar gaat het nu niet direct om. (Zeer, maar dan echt ook zeer goed onderbouwde meningen zijn wel welkom, dus geen via,via)
Ik wil graag weten of er ook mensen zijn die ervaring hebben met een van deze of beide notebooks (die de negatieve lading van PB wegnemen of versterken).