Toon posts:

Word drukt Visio-object niet af

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb dus een object gemaakt in Visio en gecopy-past naar een word-document. Nu wil Word dit object niet afdrukken. Ik heb met de search al gevonden dat resizen van het object in Visio totdat Word het object niet meer auto-resized helpt. Maar ik wil mijn object niet resizen.... Iemand enig idee?

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Vanuit Visio er een plaatje van maken, gif/jpeg. En dan die importeren in word ?

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, bedankt voor de tip. Alleen nu heb ik een enorm kwaliteitsverlies van m'n object :'(

edit: Hmz in jpeg kan ik de resolutie aanpassen, dat even proberen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:02 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niet gewoon plakken maar plakken speciaal gebruiken. En dan plakken als bitmap. Zou moeten werken. Visio en Office versies zijn helaas niet helemaal compatible met elkaar, weet ik uit eigen ervaring :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Wat voor mij altijd goed werkt is de file van Visio eerst opslaan als een .wmf (windows meta file). Deze kun je zonder kwaliteitsverlies weer invoegen in word, zo kun je binnen word ook eenvoudig resizen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:12 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:02:
Niet gewoon plakken maar plakken speciaal gebruiken. En dan plakken als bitmap. Zou moeten werken. Visio en Office versies zijn helaas niet helemaal compatible met elkaar, weet ik uit eigen ervaring :)
Werkt wel, alleen nog steeds enigzins kwaliteitverlies. Ik heb een soort van tabel gemaakt en de letters worden wazig.
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:11:
Wat voor mij altijd goed werkt is de file van Visio eerst opslaan als een .wmf (windows meta file). Deze kun je zonder kwaliteitsverlies weer invoegen in word, zo kun je binnen word ook eenvoudig resizen. :)
Werkt ook, maar dan verschrompeld m'n hele tabel. Het gebruikte lettertype Arial is niet meer als dusdanig herkenbaar :(

Iig bedankt voor de tips!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versies van Office en Visio hebben we het over?

Zou je misschien ook Software Algemeen: Beleid nog even door willen nemen? Ze startpost is namelijk nogal beperkt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1