Ik kon op een gegeven moment geen video's meer kijken van nu.nl/fabchannel.com Deze video's zijn te bekijken m.b.v. Windows Mediaplayer. Ik had 9.0, die heb gedeinstalleerd en daarna 7.1 geinstalleerd. Als ik dan naar fabchannel.com ga en een video wil bekijken, vraagt IE mij om Windows Mediaplayer te downloaden. Als ik dat doe, gaat de installatie tot 100% en daarna gebeurt er niets meer. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Wat zijn de foutmeldingen die je voorgeschoteld worden ? Welke versie van Windows gebruik je? Is deze volledig up to date? Als je XP gebruikt zou je Media Player 10 kunnen proberen.
Welkom op ons mooie forum. Vind het heel fijn dat je de tijd hebt genomen om je bij ons te registreren. Hierbij heb je ook faq "registratievoorwaarden" en Algemene gedragsregels (Netiquette) doorgelezen
Hierin staat uitgelegd dat wij verwachten dat je zelf eerst uitgebreid onderzoek doet naar het probleem. Wellicht zou je die nog even een keer door willen nemen. Stond er misschien toevallig een oplossing voor je probleem in Software Algemeen: FAQ?
Welkom op ons mooie forum. Vind het heel fijn dat je de tijd hebt genomen om je bij ons te registreren. Hierbij heb je ook faq "registratievoorwaarden" en Algemene gedragsregels (Netiquette) doorgelezen
Ik gebruik Windows 98 SE. Ik heb net even gekeken in de Software FAQ, daar kon ik niets vinden. Het gekke is, dat ik geen foutmelding krijg, maar dat er na de installatie niets meer gebeurt. De pc gaat hangen.
Is het ook mogelijk om Windows Media Player streaming in Realplayer te kijken?
Is het ook mogelijk om Windows Media Player streaming in Realplayer te kijken?
Je kan misschien eens proberen de media-player classic te downloaden. Nummertje 9 zou ik zoiezo op Windows 98 niet aanraden
Ik heb nu Windows Mediaplayer 7.1, maar mijn IE 6.0 geeft aan dat ik aanvullende software moet installeren voor Windows Mediaplayer als ik streaming video wil zien. Daarna loopt mijn pc vast. Is dit op te lossen?
Ik heb net FireFox 1.0 geinstalleerd en als ik dan de video wil bekijken krijg ik de volgende foutmelding: NPDSPLAY "Can not create DirectShow Player". Wat kan ik hier aan doen?
1) Teruggaan naar IE, is beter.
2) Naar http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia gaan
3) Zoeken naar windows media player 7.1
4) Die downloaden
5) Die installeren
6) WMP7.1 starten
7) Menu Help > Controleren voor updates doorwerken (o.i.d.)
Eventueel daarna hier weer om hulp vragen.
2) Naar http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia gaan
3) Zoeken naar windows media player 7.1
4) Die downloaden
5) Die installeren
6) WMP7.1 starten
7) Menu Help > Controleren voor updates doorwerken (o.i.d.)
We are shaping the future
Verwijderd
Ik heb win98 SE en geen probs met nummertje 9 van de media player dus.sanfranjake schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:58:
Je kan misschien eens proberen de media-player classic te downloaden. Nummertje 9 zou ik zoiezo op Windows 98 niet aanraden
Ik heb Windows Mediaplayer 7.1 geinstalleerd maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding. En als ik upgrade naar 9.0 geeft het programma problemen bij afspelen van internetclips (script fout in IE). Dus 7.1 is voor mij de beste oplossing. Alleen ik kan nog steeds geen streaming video zien. De installatie blijft steeds hangen en FireFox geeft de melding: "Can not create DirectShow Player" vanuit NDPSPLAY. Is er misschien iets fout met NDPSPLAY?
Heb je de Direct Show codecs/filters al geinstalleerd?
Ik kwam niet uit dit probleem en had ook een probleem met het updaten van mijn virusscanner.
Nu heb ik alles opnieuw geinstalleerd en het draait nu prima!
Nu heb ik alles opnieuw geinstalleerd en het draait nu prima!
Pagina: 1