Ik ben van plan mij desktop te verkopen indien ik:
a) ruimte wil besparen
b) eigenlijk alleen een pc nodig heb voor office, muziek, fotos en af en toe een dvdtje.
c) af en toe mee nemen wel makkelijk is
eisen:
- zo licht en compact mogelijk
- 512 mb
- dvd brander
- wifi
- 40 gb hd
budget zon 900 a 1000 euro
alleen zit ik nu met een aantal dingen waar ik niet echt uitkom.
- wat voor processor is nu aan te raden opzich geeft een centrino of mobile processor niet heel veel voordelen indien de laptop toch voornamelijk op 220 aangesloten zal zijn, echter zijn de meeste centrino notebooks weer veel compacter.
- en hoe zit dit met celeron processoren tov centrino of bijvoorbeeld een normale xp?
ik heb al een aantal notebooks gezien waaronder bijvoorbeeld:
Packard Bell EasyNote G1320 notebook a 899,-
1 samenstellen via dell kost met centrino iets van 1100 euro
HP Pavilion DV1005EA 915 euro
Acer Aspire 1360 954 euro
wat zouden jullie adviseren? en als er iemand ervaringen heeft met die pb 1320 zou ik dat zeer op prijs stellien
a) ruimte wil besparen
b) eigenlijk alleen een pc nodig heb voor office, muziek, fotos en af en toe een dvdtje.
c) af en toe mee nemen wel makkelijk is
eisen:
- zo licht en compact mogelijk
- 512 mb
- dvd brander
- wifi
- 40 gb hd
budget zon 900 a 1000 euro
alleen zit ik nu met een aantal dingen waar ik niet echt uitkom.
- wat voor processor is nu aan te raden opzich geeft een centrino of mobile processor niet heel veel voordelen indien de laptop toch voornamelijk op 220 aangesloten zal zijn, echter zijn de meeste centrino notebooks weer veel compacter.
- en hoe zit dit met celeron processoren tov centrino of bijvoorbeeld een normale xp?
ik heb al een aantal notebooks gezien waaronder bijvoorbeeld:
Packard Bell EasyNote G1320 notebook a 899,-
1 samenstellen via dell kost met centrino iets van 1100 euro
HP Pavilion DV1005EA 915 euro
Acer Aspire 1360 954 euro
wat zouden jullie adviseren? en als er iemand ervaringen heeft met die pb 1320 zou ik dat zeer op prijs stellien