Toon posts:

Gewone PHP bij pcextreme?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik weet niet of een aantal van jullie bekend zijn met de host pcextreme.nl, deze gebruik ik zelf omdat hij niet te duur is en veel bied. Alleen bij het draaien van mijn website kan ik op de een of andere manier niet php aan de praat krijgen. Ik kan wel met bestanden met de extrentie php5 door php5 laten wrappen maar dit wil ik niet. Weet iemand mischien een oplossing?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

heeft die hoster geen support afdeling?

het staat zelfs in de faq bij hun 8)7
» Ik wil graag gebruik maken van PHP5, kan dat?
Ja dat kan. Al onze servers zijn zo ingesteld dat bestanden die eindigen op .php5 worden geparsed door PHP5. Bestanden die eindigen op .php worden vooralsnog geparsed door PHP4.

[ Voor 81% gewijzigd door Erkens op 28-11-2004 19:52 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Informatie of PHP bij pcextreme.nl kan je het beste ook bij pcextreme.nl vragen lijkt me :)

Daarnaast snap ik dat wat je bedoelt. Eerst zeg je dat PHP niet werkt (wat werkt er precies niet? krijg je een foutmelding? etc). Vervolgens zeg je dat je .php5 door php5 kunt laten wrappen? Dus php5 werkt wel?

Anyway, een hoop vragen voor ons om jou eventueel te kunnen helpen maar probeer het eerst eens bij je hoster.

Edit: erkens! O+

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 28-11-2004 19:54 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.