Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Op wat voor manier een window erin zetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag. Ik zit al bijna een jaar met het idee om me case te modden. Ik wil graag dus beginnen met een window van plexiglas. Ik snap dat je dus een stuk uit je zijkant van je case moet snijden/zagen. Kan dit gewoon met een decoupeerzaag of moet ik dit doen met een dremel ?

En als ik dan een stuk plexiglas heb. Hoe moet ik hem vastmaken? lijmen of kitten of met popnagels (die heb ik namelijk ook tot mijn beschikking :) ) of nog iets anders? En zou ik die dan ook nog op maar moeten maken?

Bedankt!,

Patrick

Verwijderd

kan met decoupeerzaag, wel natuurlijk een metaal zaagje erin doen

Verwijderd

het vastzetten doe je zoals je zelf wilt, lijmen of met popnagels, popnagelen kan ook leuk staan bij je case terwijl het misschien beter staat om het te lijmen hé

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:10

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Het lijkt mij dat je op heel veel verschillende manieren een raam kan monteren, het is net wat je zelf mooi vind.

Zorg er wel voor dat het goed, trillingsvrij vast zit. Een rammelende plaat kan heel vervelend zijn. :|

- met een raam-rubber, net als bij wat oudere auto's
- popnagels met alu strip er omheen (vliegtuig)
- gewoon aan de binnenkant er tegenaan plakken (bij figuren/logo-raam)

Je kunt hem zelfs met draadjes 'vast naaien', ophangen aan 4 kabeltjes, als deur uitvoeren... Of nog origineler, verzin zelf iets! :*)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:09

SA007

Moderator Tweaking
Met popnagelen goed opletten dat je zorgt dat er niet teveel druk op je plexi komt == barsen

duw er dan ene ringetje tussen of trek te popnagel niet hard aan...

vast=vast...

Verwijderd

Topicstarter
APClll schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:55:
- gewoon aan de binnenkant er tegenaan plakken (bij figuren/logo-raam)
Hier zat ik dus ook aan te denken, maar geeft dit niet een lelijke 'rand' ( om je raam ) van metaal van je case? of is dat zo dun dat je het amper ziet?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 20:11 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

VanKatoen: Wil je aub in het vervolg eerst zelf je best doen voordat je je vraag op GoT post? Als je al een jaar met dat idee rondloopt is een half uurtje zoeken toch niet te veel gevraagd? Een window (of raam) in je case is vrij standaard tegenwoordig en er is dus zeer veel over dat onderwerp te vinden.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.