asus Terminator 2 overclocken

Pagina: 1
Acties:

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik heb sinds kort een Asus T2-P. Hij heeft een P4P8T mobo. In het bios is er geen mogelijkheid om hem te overclocken. Ik heb al geprobeert met diverse software programma's , maar geen succes. Nu dacht ik dat het misschien mogelijk moet zijn om het bios te vervangen door het bios van een asus p4p800-vm. Deze heeft dezelfde chipset, onderdelen en pll. Zou dit een oplossing zijn of is dit zeker gedoemt te mislukken.

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

test het uit, k kan me niet herinneren dat dit eerder is gedaan ;)

(is er geen modded bios oid?)

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
ik denk dat dat niet gaat werken, anders had asus dat er echt wel zelf in gemaakt. Zeker als de p4p800-vm bios er in zou zijn gaan werken, nemen ze echt niet de moeite om een andere bios die dat disabled te maken.

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

Lukt et ook niet met software matig ? (ik kan zo snel even niks verzinnen).

Maaruh, ik denk dat je niet moet proberen om de bios van een ander moederbord er bij jou in te flashen, dat gaat waarschijnlijk fout...

Suc6

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Dat werkt dus ook niet. Via de standaart methode wil hij geen ander bios er in flashen. Iemand nog een ander idee om dit ding wat sneller te kunnen krijgen. Ik heb de volgende software gebruikt.
IA Booster , Speedfan , clockgen.

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

Ik heb ooit eens een a7n8x-e deluxe bios in mijn a7n8x deluxe geflasht, dat werkte goed. De a7n8x-e heeft gigabit lan en een gewone a7n8x heeft gewoon 10/100mbit dus dát werkte niet, maar de rest werkte wel gewoon normaal. Als het dus dezelfde chipset en onboard apparaten heeft valt het te proberen, je zou voor de zekerheid kunnen zorgen dat je nog een bios chipje hebt waar de goede bios opstaat zodat je áls het fout gaat nog altijd met je oude bios kan booten.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:57
Je kunt altijd even proberen te hotflashen naar het andere bios (gebruik search)
Beetje risico is altijd leuk toch :)
Pagina: 1