ik heb me beamer, en ben er zeer blij mee... Ik werk nu nog met SCART maar binnenkort ga ik over op component om PS te kunnen gebruiken. xbox is gemod dus alles is top :-) Ik heb 3 game consoles en alle 3 gebruik best vaak. Nu kan ik op de tw10h maar 1 bron aansluiten via die scart adaptor. Echter zijn alle 3 consoles voorzien van scart dus wordt het telkens aan- en uitzetten van de beamer wat nooit goed kan zijn. Ik heb een scart-splitter en die zou ik aan kunnen sluiten op de beamer's scart adaptor (zie foto) en dan daar alle 3 systemen op aansluiten... Nu is mijn vraag: Kan ik ZONDER de beamer aan en uit te zetten nu wisselen van game console? ALle 3 systemen zijn namelijk direct aangesloten op die splitter en hoort de beamer te herkennen welk signaal er binnenkomt en dus gebruikt. Alleen is dit aan te bevelen of bar-slecht voor de beamer?!
ALs dit werkt (gebruikte het op me tv ook en perfectos!) dan zou ik ook willen weten of er een component-splitter is zoals ik de scart splitter op de foto heb.

Ik heb me gamecube aangesloten op de beamer via de RGB scart kabel maar heb geen geluid! De gamecube maakt geen gebruik van optical dus ik moet het dan op een andere manier doen. Dus ik heb geprobeerd om rood-wit audio tulpje aan te sluiten op de audio ingang op de beamer maar dan nog geen geluid, en er is niets leuks aan gamen als je geen geluid hebt
ALs dit werkt (gebruikte het op me tv ook en perfectos!) dan zou ik ook willen weten of er een component-splitter is zoals ik de scart splitter op de foto heb.

Ik heb me gamecube aangesloten op de beamer via de RGB scart kabel maar heb geen geluid! De gamecube maakt geen gebruik van optical dus ik moet het dan op een andere manier doen. Dus ik heb geprobeerd om rood-wit audio tulpje aan te sluiten op de audio ingang op de beamer maar dan nog geen geluid, en er is niets leuks aan gamen als je geen geluid hebt
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Kijk nog zo iets... deze componentkabel wil ik kopen voor me cube icm beamer. alleen dit zijn 3 tulpjes voor de video... hoe sluit je de audio nou aan dan !?