Toon posts:

iPod mp3's exporteren naar een pc met itunes

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik word schijtziek van mijn 20GB iPod, het moet zo simpel zijn, maar ik studeer informatica en weet bij god niet hoe ik in vredesnaam die mp3's op die pc van mijn vriendin krijg.
ik wil niet synchroniseren met haar, want ik wil niet dat haar library over die van mij gaat, haar nummers mogen wel teogevoegd worden aan mijn library, dan wis ik ze later wel weer, maar dus niet syncen zodat mijn mp3's straks weg zijn en zij nog steeds mijn nummers niet heeft.

oke ik heb dus een ipod vol met mp3's, als ik de ipod als HD benader kan ik op de ipod de nummers niet vinden, ik wil ze gewoon exporteren naar haar hd of naar haar itunes, ik heb al in itunes importeer bibliotheek gedaan, maar nu probeert ze ze af te spelen en zegt dat domme ding datie de nummers niet kan vinden, volgens mij heeftie alleen een koppeling gemaakt naar mn ipod.

hoe moet ik dit oplossen? ik vind het zo langzamerhand een onding, eerst moest ik hem FAT formatteren zodat het zowel op mijn iBook werkt als op de pc... (slim apple, anders zet je hem standaard op niet FAT, lekker gebruiksvriendelijk is dat)
moest ik hem formatteren, nieuwe software inladen (staat de software op de HD? LEEM!) en vervolgens weer syncen met mn ibook, wat een gedoe allemaal!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Dat kan niet, want de iPod mag niet dienen als MP3-exchange device.

De enige oplossing is een zooi 3rd party tools die de meuk uit hidden folders ript.

Dit kan je trouwens overal terugvinden

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.