Toon posts:

geforce 2 ti vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een geforce 2 ti met tv-out
ik krijg mijn beeld naar m'n tv ... nu doe ik dit via tvtool
want windows zelf ziet mijn tv niet (rechter muis knop op je bureaublad -eigenschappen -instellingen ) daar ziet hij maar 1 "monitor / beeldscherm".

nu is mijn vraag of het ook mogelijk is met deze kaart om beeld op je monitor + m'n tv te krijgen ?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb begrepen dat er gf2 ti-kaarten zijn die idd kunnen 'clonen', dus tv en monitor tegelijk van (hetzelfde) beeld voorzien; maar volgens mij zijn dat er - if any - niet veel.

Je TV geldt sowieso niet als extra monitor, als je dat bedoelt. Zou wel handig zijn :) Ik neem aan dat je de tabbladen onder instellingen > geavanceerd wel gevonden hebt?

Post iig even welke kaart je precies hebt, en welke drivers je hebt geinstalleerd. Zonder die info kan niemand d'r iets zinnigs over zeggen.

Overigens wissel ik zelf tussen tv en monitor met een shortcut die als target de volgende regel heeft:
code:
1
%windir%\system32\rundll32.exe nvcpl.dll,NvCycleDisplayDevice
want ik vind tvtool maar niks :)

[ Voor 23% gewijzigd door Rataplan op 28-11-2004 18:48 . Reden: plaatje d'r bij :) ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.