weet je wat hier heb je het nog keer . nu blij ?
Dit is daadwerkelijk het probleem .
Ik heb dus een weekje terug een a7v880 moederboord aangeschaft.
heb het moederboord erin gezet , er zit een xp 3200+ processor op met 400 mhz fsb , twinmos dual channel 512 mb ddr geheugen , een v9999 GE met 256 mb ddr3 (geforce 6800 Gamers editie)
Windows xp professional , een s-ata controller van sweex , en een realtek netwerkkaartje , 2 harddisken 1 s-ata van 80gb , en een IDE van 120 gb , ze zijn beide van maxtor diamond series.
Na de hand ik mn computer had opnieuw geinstalleerd omdat hij fouten gaf met het OS omdat ik was vergeten oude moederbord drivers eraf te halen , en het nieuwe moederbord erin had gezet gaf dit complicaties.
maar na de reinstallatie ervan gaf het geen complicaties ik mocht alles installeren , behalve de onboard raid controller drivers van de a7v880 .
Toen ik alles had geinstalleerd , de viachipset drivers , vga drivers , netwerk drivers van marvell , en de sound drivers van onboard en van me externe usb soundcard audigy 2 NX , liep allemaal erg goed, maar toen ik naar mn beeldscherm eigenschappen ging en instellingen keek en naar het tabblad geforce6800 ging kijken , constateerde ik daar dat er pci x0 stond terwijl mn videokaat in een agp slot zit en na de 4in1 via drivers hoort die te veranderen naar agp 8x , als je iig in de bios de settings op agp hebt staan en dat heb ik uiteraard .
Hij geeft wel netjes de 256 mb aan , directx versie en nvidia driver versies .
Om het probleem proberen op te lossen heb ik de volgende dingen geprobeert.
- Heb elke bios versie geprobeert van de oudste 1 stapje elke keer 1 versie omhoog tot aan de nieuwste.
- Heb Verschillende versies geprobeert van de 4in1 drivers .
- Heb in de bios de agp mode van 2x tot 8x geporbeert bij elke versie van de bios en 4in1 chipset
- Heb alle externe en pci kaarten verwijderd. Toen nog keer geprobeerd.
- Verschillende nvidia drivers geprobeerd , en ook nog eens de omega drivers ;{
Geen van dit alles heeft vooruitgang geboekt dus ik zit nog steeds met het pci x0 probleem.
Het enigste wat ik nog kan bedenken is om te proberen of het werk onder windows 2000..... misschien zijn die 4in1 drivers toch niet helemaal compatible met het windows xp systeem.
Iemand suggesties ?
ok , ik was misschien een beetje fel , over dat traag ik had er geen nadere informatie bij uitgelegt ok dat was mijn fout , maar je kon toch wel uit opmaken dat het om pci x0 ging en dat dat naar agp 8x moest , en dat ie daardoor traag was en kan je vast zelf wel bedenken met wat dat traag moet zijn ....maar goed , ik bied mijn excuses aan en toch ben ik het niet helemaal met je eens

maar ok ik hoop dat we eruit komen en heb me excuses aangeboden.