wachtwoord achterhalen vanaf website

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Okay, ik ben al een tijdje geregistreerd op een forum. Nu heb ik daar een 'niet-standaard' wachtwoord. Gebruik nl. voor fora een specifiek wachtwoord, alleen ben toentertijd lui geweest en heb dat wachtwoord maar zo gelaten. Nu was ik van plan om mijn wachtwoord daar te wijzigen, maar nu blijkt dat het wordt gemaild naar mijn chello mailadres (die niet meer bestaat).

Is het ook mogelijk met een programma'tje om die sterretjes nu uit te lezen, aangezien ik anders dat forum niet meer opkan.

Ik gebruik Firefox 0.9.3
Windows XP SP2

Ik heb al geprobeerd Snatchboys Revelation, maar dat werkt alleen met wachtwoorden die staan opgeslagen in Windows applicaties.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarom niet gewoon een mailtje naar de forumbeheerder sturen en het verhaal uitleggen? Sterretjes uitlezen kan je wel vergeten ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Red
Heb ik al gedaan. Kreeg als reactie dat het niet mogelijk was ivm veiligheid (hij wou nl. zien dat ik vanaf het mailadres mailde waar het account op geregistreerd stond). En dat kan ik dus niet meer. Kan het wel faken natuurlijk, maar ik denk dat hij wel zo slim is om de headers na te kijken......

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Programmatjes zoals deze zouden het moeten kunnen, maar of het werkt weet ik niet.

edit: Probeer eens te zoeken op "password recovery" op bijvoorbeeld download.com, kom je meerdere programma's tegen :)

[ Voor 30% gewijzigd door HielkeJ op 28-11-2004 17:46 ]

• Red
Dat programma'tje had ik al geprobeerd. Werkt dus jammer genoeg niet met Firefox, aangezien het password daarin staat opgeslagen

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
je kan dus nog wel inloggen op dat forum :? dan stuur je gast toch een mailtje dat je bent ingelogged op dat account vanaf een specifiek ip (die jij natuurlijk kent..)

iemand anders kan onmogelijk een username en een ip aan elkaar matchen, behalve jijzelf en de forumbeheerder

probleem: opgelost

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

in firefox:
Tools - Options - Privacy - Saved Passwords - View Saved Passwords - Show Passwords

zo kan je dus gewoon je wachtwoorden zien.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Firefox heeft in ieder geval in de 1.0 versie een optie in de Password manager 'Show Passwords' :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Xpass werkt altijd om sterretjes uit te lezen geweldig programma'tje voor vele toepassingen inzet baar :P

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb hier Firefox 1.0 en die kan de opgeslagen wachtwoorden laten zien.

Tools - Options
dan
Privacy - Saved Passwords - View saved passwords

dan zie je een lijst met alle in firefox opgeslagen wachtwoorden.
Kies de optie 'show passwords' om ook de wachtwoorden in de lijst te laten zien.

[edit]
Meerdere waren mij voor

[ Voor 8% gewijzigd door purge op 28-11-2004 18:04 ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 10:30

TheBorg

Resistance is futile.

In Firefox:
Tools -> Options -> Privacy -> Saved Passwords -> View saved passwords -> Show Passwords.

-edit-
Das 3x :P

[ Voor 20% gewijzigd door TheBorg op 28-11-2004 18:03 ]

• Red
Ik weet dat het in Firefox 1.0 wel zit, maar in 0.9.3 niet ...... kan ik dan mijn firefox gewoon updaten zonder dat die lijst weg is ?

Verwijderd

Ja, Firefox 1.0 er overheen installeren en alle bookmarks, password e.d. blijven opgeslagen

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03
Ik gebruik vaak Advanced Password Recovery.

of ie ook werkt met Firefox weet ik niet. Ik kon er iig wel (onder IE) opgeslagen .htacccess passwords mee terughalen.

http://www.elcomsoft.com/awpr.html

• Red
@ Bam: dan probeer ik dat... dat zou het makkelijkste zijn van allemaal natuurlijk

Ik hou jullie op de hoogte

Verwijderd

Maar als je de sterretjes ziet betekent dat toch dat je gewoon nog kunt inloggen? En als je kunt inloggen dan kun je toch gewoon in je preferences even je e-mail wijzigen en dan je password naar dat nieuwe e-mailadres versturen?

• Red
Nee, want het veranderen van mailadres wordt tevens een bevestigingsmailtje voor verstuurd naar het oude mailadres (volgens mij hetzelfde als hier op T.net ) dus dat heeft dan geen zin.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
laat maar :X |:(

[ Voor 93% gewijzigd door JER00N op 28-11-2004 19:01 ]

Verwijderd

DoRRoN schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:55:
Nee, want het veranderen van mailadres wordt tevens een bevestigingsmailtje voor verstuurd naar het oude mailadres (volgens mij hetzelfde als hier op T.net ) dus dat heeft dan geen zin.
Welk forum heb je het eigenlijk over? Hier op GoT kun je gewoon je e-mail wijzigen hoor, dan wordt daar je nieuwe password naartoe gestuurd.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Ik heb wel eens een password gerecovered met PantsOff maar ik zou niet weten of die ook in FireFox werkt.

• Red
Het is gelukt met een update van Firefox ..... dank u voor de hulp
Pagina: 1