Toon posts:

Keyboard ledjes knipperen =>keyboard werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 931 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Keyboard = ps/2
muis = usb
Beiden van logitech.

Had een usb stick die kapot leek werd wel gedetecteerd door windows enzo maar geen drivers terwijl het gewoon plug en play is. Las ergens dat het soms hielp je usb host controllers te verwijderen. Rebootje gedaan na deze verwijderd te hebben en muis werkte niet maar wel keyboard dus gelukkig voorbij inlogscherm gekomen. Daarna nog een tijdje gewoon geinternet enzo geen probleem en opeens beginnen de ledjes van capslock, scrolllock en num lock te knipperen. Keyboard reageerde op niks meer. Muis wel nog. Gereboot => geen resultaat => niet meer kunnen inloggen op pc. Nu zit ik op me laptop heb al veel geprobeerd ander ps/2 keyboard helpt ook niet. enige wat lukt is als ik een ps/2 muis aansluit en daarna mijn ps/2 keyboard en usb muis dat de ps/2 muis wel werkt. Het keyboard en muis werken trouwens wel op me laptop dus het heeft iets te maken met de software op me pc. Probleem is dat ik niet kan bekijken wat het probleem is omdat me keyboard TOTAAL niet werkt. ik kan dus ook niet in bios komen. Ik hoop dat iemand een idee heeft want mijn ideeen zijn op :(

Verwijderd

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem, toetsenbord en muis worden niet herkent en toetsenbord flikkert 3* bij opstarten. Nu is het moederbord al 2* vervangen, alles werkt een maandje en dan is het weer hetzelfde liedje.

ik zit met de handen in het haar..

mvg.

Verwijderd

Voeding die je moederboard/keyboard molt ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 19:11 ]

• o_f_course
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10-2025

o_f_course

Och...

Ik heb ook te maken gehad met een plots niet goed werkende toetsenbord. Ik weet alleen niet meer hoe het met de ledjes ging.
Kwam toen steeds voor nadat ik het toetsenbord en muis 'verplugd' had van de ene pc naar een andere en weer terug. Dat is toen weer voorbij gegaan door een aantal keren erin en eruit te trekken. ik denk dat ik last had van corrosie en dat door het erin en eruittrekken het contact verbeterd werd: schuren.

Bij voorkeur als pc uitstaat, ps/2 is officieel niet hotpluggeble als ik het goed heb.

facts don't care about your feelings