Toon posts:

voeding met ingang voor monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 5 views sinds 30-01-2008

• theroman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18-11 16:01
Omdat ik binnenkort een nieuwe PC wil gaan kopen, ben ik op zoek geweest naar een fatsoenlijke voeding, die ook een uitgang heeft voor de stroomstekker van mijn monitor. Deze zit nl. aan de monitor vast en moet daarom via de voeding van stroom worden voorzien.

Alle voedingen die in aanmerking kwamen (min. 350W en van een A-merk) hebben echter maar éen uitgang. Mijn vraag is nu dus of er ook nog voedingen zijn die ook beschikken over een ingang om de monitor van stroom te voorzien. Ik heb de pricewatch al doorgespit, maar heb nog niks gevonden.

Peter.

• TheBorg
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-11 09:49

TheBorg

Resistance is futile.

Oude stekker er gewoon afknippen en een normale Euro stekker eraan zetten geen optie? :?

• Haan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16:55

Haan

dotnetter

Ik denk dat je goed moet gaan zoeken dan, ik ben die voedingen al lang niet meer tegengekomen..
Niet dat het uitmaakt, maar de voeding moet natuurlijk een uitgang hebben voor je monitor ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later
Last.fm profiel

• theroman
Nou, Borg, daar waag ik me niet aan. De laatste keer dat ik iets vergelijkbaars heb gedaan, kwam het niet tot een compleet succes *ahum*

Nu zag ik net trouwens op de site van Norrod wel een voeding die geschikt is. Ook is ie 350W, maar niet van een merk. Zou ik de gok kunnen wagen, of moet ik toch echt een merk-PSU kopen?!

• ElectroPanic
  • Laatst online: 30-06-2016

ElectroPanic

B-E-A-utiful

je bedoeld uitgang voor monitor,. er gaat geen spanning van je monitor naar de pc voeding :p

maar ff ontopic
er zijn vast nog wel een paar van zulke voedingen op de markt,. ik weet ook dat er stekkers zijn waarbij je achterop weer een stekker kan douwen :)

GoT Almighty

• Dr. Cheeks
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 13:31
In zo'n stekker die vanuit je monitor komt en oorspronkelijk in je voeding gestopt werd past een normale voedingsstekker (zoals er ook vanuit het stopcontact naar je computer gaat). Dus je hebt niet zo'n speciale voeding nodig, maar gewoon een normale voedingskabel.

• TLer
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:03
Denk ik nu weer heel simpel als ik zeg, waarom steek je geen normale euro stekker in die van je monitor en steek die in het stop contact......

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

theroman schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:18:
Nou, Borg, daar waag ik me niet aan. De laatste keer dat ik iets vergelijkbaars heb gedaan, kwam het niet tot een compleet succes *ahum*

Nu zag ik net trouwens op de site van Norrod wel een voeding die geschikt is. Ook is ie 350W, maar niet van een merk. Zou ik de gok kunnen wagen, of moet ik toch echt een merk-PSU kopen?!
Je zou kunnen kijken naar chieftec voedingen die hebben dat.

Maar wat je eigenlijk aan je monitor heb zitten is gewoon een female plug. Als je daar nu gewoon een standaard stekker insteekt die je ook achterin je voeding vrot, dan kun je kiezen welke voeding die je wilt en dan is de kans dat je op een Q-tec of ander soortig wokkietokkietm merk uitkomt een stuk kleiner.

volgens mij ben ik weer eens traag :P

[Voor 3% gewijzigd door TERW_DAN op 28-11-2004 17:23]

30" monitor te koop

• theroman
Verrek, dat is waar ook 8)7 . Nou, dan wordt het dus gewoon de Huntkey 8)

Bedankt

• six10again682
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17-10-2006
Een normaal eurosnoer kun je zo in de monitorkabel prikken.
Overlengte even oprollen....

• theroman
Ja, ik heb het net even geprobeerd :)

• ElectroPanic
  • Laatst online: 30-06-2016

ElectroPanic

B-E-A-utiful

omg...

GoT Almighty

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Euhm... dit is niet zozeer een zoekertje maar eerder een denkertje. Beetje zelf kijken en nadenken mag ook wel :o

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee