Hoi Hoi ;-)
ik heb een serieus probleem
help mij
ik heb een adsl router waar mn hccnet internet binnenkomt.
daarachter staat een etech router/switch.
daarachter staan 2 computers, 1 gebruikers pc en 1 server.
nu krijg ik het niet voor elkaar om ook maar 1 poort open te zetten, laat staan meerdere.
als ik alleen die speedtouch adsl router op mn server aansluit werkt het precies zoals het hoort.
maar zodra ik die etech router ertussen zet krijg ik niks meer open.
mischien snap ik niet precies hoe ik die poorten moet forwarden en die etech router, maar volgens mij (en anderen die ik gevraagt hebt) moet het goed zijn.
Kan het zijn dat je iets extra's moet doen om 2 routers achter te laten werken of hoe zit het nou
gewoon internet heb ik wel op de computers, er zijn alleen geen poorten open.
iemand een idee hoe ik mn poorten open kan krijgen?
en zeg niet dat ik een hub moet kopen want ik heb routers hier en die wil ik gebruiken.
bvd Traasje
ik heb een serieus probleem
help mij
ik heb een adsl router waar mn hccnet internet binnenkomt.
daarachter staat een etech router/switch.
daarachter staan 2 computers, 1 gebruikers pc en 1 server.
nu krijg ik het niet voor elkaar om ook maar 1 poort open te zetten, laat staan meerdere.
als ik alleen die speedtouch adsl router op mn server aansluit werkt het precies zoals het hoort.
maar zodra ik die etech router ertussen zet krijg ik niks meer open.
mischien snap ik niet precies hoe ik die poorten moet forwarden en die etech router, maar volgens mij (en anderen die ik gevraagt hebt) moet het goed zijn.
Kan het zijn dat je iets extra's moet doen om 2 routers achter te laten werken of hoe zit het nou
gewoon internet heb ik wel op de computers, er zijn alleen geen poorten open.
iemand een idee hoe ik mn poorten open kan krijgen?
en zeg niet dat ik een hub moet kopen want ik heb routers hier en die wil ik gebruiken.
bvd Traasje