Weer login/logout problemen T.net

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
ik zag weer maar es geen modereermogelijkheid dus dacht 'k effe uit te loggen (er stond log UIT in me menu) en weer in te loggen.
Ik krijg ook mooi het berichtje "je bent uitgelogd" alleen ben'k niet uitgelogd. Althans ik kan niet weer inloggen (staat nog steeds uitloggen in dt menu)
Kan iemand er nog eens naar kijken aub?

Als ik me user profule (T.net!) opvraag krijg'k trouwens ook volgende error:
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/tweakers.net/ext/reg.dsp on line 511

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/tweakers.net/ext/reg.dsp on line 552
edit: bij user preferences staat "deleted" als user ingevuld.. dit lijkt me ook niet echt zo te horen?

• witchdoc
't gaat nog ff door.. ik zie geeen reacties meer, en net boven die paar pulldowndingen (niveau, genest blabla,...) krijg ik weer zo'n error, dit keer echter van line 499.

edit: ik kan trouwens nog effe doorgaan met errors, maar dat bespaar ik jullie maar :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, ik had zowiets ook, ik logde uit, en iets van 30 minuten later logde ik opnieuw in, bleek mijn user/pass het niet meer te doen, had toen passmailer gebruikt.

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 09:04 schreef Aikeleer het volgende:
Hmm, ik had zowiets ook, ik logde uit, en iets van 30 minuten later logde ik opnieuw in, bleek mijn user/pass het niet meer te doen, had toen passmailer gebruikt.
NOG eens die passmailer? euhh... ben dat eigenlijk niet dagelijks van plan he jongens.. dat wordt saai zo..
noujah, zal't nog maar es proberen en dan hopelijk weer lekker

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 09:04 schreef Aikeleer het volgende:
tering, nu'k het een beetje fatsoenlijk lees.. dat is die shit van gisteren.. dit is weer wat anders: ik kan NIET UITLOGGEN. (edit: niet inloggen, modereren, reacties lezen, ... ook niet btw)
heeft dus ook weinig zin om die passmailer te gebruiken (is nu reeds gebeurd btw) :(

Jah, me cookies heb'k opgegeten, geen kruimeltje meer over.

• witchdoc
*bump*
ik wil wel weer reacties lezen hoor jongens! :(

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Vraag is: willen we jou wel zien? >:)

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 10:16 schreef ecteinascidin het volgende:
Vraag is: willen we jou wel zien? >:)
* witchdoc is op een half jaartje tijd van niks naar Godlike gegaan.. volgens mij wil je m'n reacties best wel lezen.
Maar het nog grotere probleem is dat ik niemands reacties kan lezen. 'k Zit hier gvd uit verveling al op de AT fora bezig.. dalijk word ik nog gebrainwashed om TA te joinen!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

beetje patser met je godlikenivo?
Best niet te dicht in de buurt gaan staan als je gaat kwijlen he! Stikkie spul dat stikstof
Vind ik niet echt een bijzondere bijdrage >:)

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 10:24 schreef ecteinascidin het volgende:
beetje patser met je godlikenivo?
[..]
Vind ik niet echt een bijzondere bijdrage >:)
Patsen?? tuurlijk! >:)
eneuhh.. da's belguhhumor :P
maar we gaan effe off-topic:

I NEED HELP!!

• witchdoc
HELLUUUUUUUUUP
komaan jongens, dit wordt echt wel vervelend hoor ;(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Gillen heeft echt nite meer zin dan normaal vragen hoor ;)

Er word aan gewerkt, dus please be patient.

Bericht hierboven

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:25

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Meer mensen die hun password opnieuw zijn kwijtgeraakt?

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 12:51 schreef Floris_Diemel het volgende:
Gillen heeft echt nite meer zin dan normaal vragen hoor ;)

Er word aan gewerkt, dus please be patient.
thx, maar als je dat effe kon laten weten wist ik dat jullie me niet aan't negeren waren he.. alvast bedankt..
in tijden van crisis merk je pas hoe verslaafd je bent aan dat t.net :( :)

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 13:06 schreef Femme het volgende:
dit keer ben ik m'n paswoord niet kwijt he femme!
Volgens die menu's sta ik gewoon ingelogd, maar ik krijg overal SQL errors (noujah, lees hierboven maar)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-02 08:54

Arno

PF5A

Op woensdag 03 januari 2001 13:06 schreef Femme het volgende:
Yep... :(:(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

thx, maar als je dat effe kon laten weten wist ik dat jullie me niet aan't negeren waren he.. alvast bedankt..
Het heeft niet veel zin om s'morgens te gaan schreeuwen als niemand online is.
dit keer ben ik m'n paswoord niet kwijt he femme!
Opnieuw inloggen? Ik kan je profile bdw gewoon zien zonder errors ( http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=11262 ).

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 13:49 schreef Femme het volgende:

[..]
Het heeft niet veel zin om s'morgens te gaan schreeuwen als niemand online is.
mm, 'k geloof dat'k floris en rick aan't icq pagen ben geweest, zij waren toen online.. hun icq althans..
eneeuhh.. een wanhopig mens doeet domme dingen he :)
Opnieuw inloggen? Ik kan je profile bdw gewoon zien zonder errors ( http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=11262 ).
ik kan NIET inloggen!
In dat menu staat enkel UITloggen.. en als ik daar op klik dan zegt ie "je bent uitgelogd..." maar er blijft dat uitloggen piccie staan.. inloggen wordt dus nogal moeilijk zonder link ofzo.

ik zie geen reacties van users (wel:
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/inc/reakties.inc on line 499
vlak boven die "Geen reacties onder je huidige niveau (deleted)" pulldown menutjes

dat profile van me zie'k ook zonder problemen trouwens..
yeps alle cookies zijn gedelete..

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In dat menu staat enkel UITloggen.. en als ik daar op klik dan zegt ie "je bent uitgelogd..."
maar er blijft dat uitloggen piccie staan.. inloggen wordt dus nogal moeilijk zonder link ofzo.
Dat ligt aan een kapotte koekjestrommel.
vlak boven die "Geen reacties onder je huidige niveau (deleted)" pulldown menutjes
Dit effect ('Deleted' ipv getal voor niveau) bereik ik alleen als ik handmatig m'n koekje saboteer.

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 16:39
Ik kan ook niet meer inloggen. Bij mij zegt ie dat mijn password fout is, terwijl die 100% zeker goed is. Moet ik nu ook naar die passwordmailer toe?

Verwijderd

Martdj, had je dat gisteren ook al, of vandaag voor het eerst: zo ja, passmailer gebruiken, zo nee: wachten op reactie femme :)

• witchdoc
Op woensdag 03 januari 2001 14:23 schreef Femme het volgende:

[..]
Dat ligt aan een kapotte koekjestrommel.
[..]
Dit effect ('Deleted' ipv getal voor niveau) bereik ik alleen als ik handmatig m'n koekje saboteer.
euhhm.. hoe saboteer je een cookie? Gaan editen bedoel je? Is ECHT wel niet gebeurt hoor..
alle cookies zijn trouwens gedelete (c:/windows/cookies heeft alleen nog een index)
moet ik of jij dat fixen dan trouwens? Hoe?

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tja, ik weet het ook niet hoor. Het hele woord 'deleted' komt in mijn scripts niet voor.

Martdj: Als je password het niet meer doet kun je de passmailer gebruiken.

Er is bdw nog wel een backup van de passwords van een paar dagen geleden, alleen weet ik nu dus niet meer wie wel en wie niet zo'n password heeft veranderd in de tussentijd.

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik had er vandaag ook last van (gister niet). kon daarnet ineens niet meer modderen, dus ff uitgelogd, en kon daarna niet meer inloggen (user/pass verkeerd). Daarna ff koekjes trommel leeggegooid, maar kon nog steeds niet inloggen, nu maar ff de pass mailer gebruiken dus :)

• witchdoc
femme: lees ik dat je dus geen oplossing hebt? ;(
cookies zijn hier dus echt wel weg.. maar op die lijnen in dat sql gedoe zie je dus ook niks dat van belang kan zijn?
eneeuh.. EG niks cookie ge-edit hier hoor

ti: jouw probleem is nog wat anders als hetgene ik nu heb..

Verwijderd

poohbeer, kan het te maken hebben met je versie van ie? ( zie gathering.tweakers.net/showtopic/97862

anders ff met netschaap proberen.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

femme: lees ik dat je dus geen oplossing hebt?
Die SQL errors komen omdat je voor reg.dsp geen integer invult voor $U en omdat je cookie voor het niveau 'deleted' zegt ipv een integer. Vraag me niet hoe jouw browser daar 'deleted' in heeft gekregen. Dit heeft beide niets te maken met het mysterieus veranderen van passwords.

In- en uitloggen werkt gewoon als je browser cookies ondersteund en als je de login juist is. Nieuwe password kun je aanvragen met de passmailer dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Er is maar één goede manier om koekjes te bakken, dus dat werkt wel of niet. Met mijn NS'en en IE's werkt 't, dus het zou met alle browsers moet werken die cookies accepteren.

• witchdoc
femme: ik gebruik IE4.0 (4.72.21.06.8 40bit)
kan ook geen andere installen (werk, geen hd meer). Ht heeft ondertss al een aantal maanden gewerk (ik doe niks anders an t.net op werk)

en 't ligt gvd inderdaad aan *iets* hier op werk want thuis (via VNC) gaat't nog :(
noujah.. :(
klerezooi

noujah, thanks voor de moeite femme!

edit: had'k wel eerder mogen proberen zeker? noujah.. 'k had er gewoon niet aan gedacht.. scuses

• Tom
  • Niet online

Tom

euhm en als je die cookies wegdumpt hé, dan moet je wel IE afsluiten meen ik mij te herinneren. Dus heel die IE handig afsluiten, dan al die cookies wegdumpen en dan weer IE starten. Volgens mij blijven die cookies op één of andere manier in die index.dat (:?) hangen...

Of het was met NS, ik weet het niet precies meer (alweer een tijdje terug).

Verwijderd

Misschien heeft Jomanda wat ingestraald:Y),
maar alle gekheid op een ...., na het ophalen
van een nw passw. doet alles het.
Voor die cookies trashen moet je indeed uitlogggen of Ie maakt spontaan weer cookies
aan|:(

• witchdoc
tom >> mm, IE had'k wel afgesloten.. PC gereset niet.. had'k misschien beter gedan maja, net als je aan't rebooten bent met zo'n megaslome bak zal je zien dat er een belangrijke klant belt he (zullen we morgen weten dan)

ronald >> dit probleem was niet het passwd weg probleem he.. ik kon niet uit- of inloggen.

• witchdoc
coookie weer gedelete, dan win gereboot en problem solved.. ik heb weer reacties..
eindelijk! :)

Verwijderd

als je op tweakers.net staat en dan alle offline storage en cookies weggooit zal hij waarschijnlijk tweakers zelf nog bewaren... dat is waarschijnlijk het probleem geweest. beste is om ie helemaal af te sluiten dan via shortcut op bureau bij properties alles weg te gooien. reboot hoeft in principe nooit.
Pagina: 1