Toon posts:

kent iemand 'AstonShell' ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, kent iemand dit programma? en werten jullie misschien ook wel hoe dit werkt? ik heb er geen verstand van maar wou eens wat andere thema's op me xp zetten, toen kreeg ik dit progje voor geschoteld..

Of zijn dr nog beter/hadigere progjes te krijgen?

Groeten,
Oege

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb je zelf al middels dingen als google gezocht naar wat meer informatie hierover ? :) Verder kun je bijvoorbeeld WindowBlinds gebruiken, wederom met Google te vinden ;)

[ Voor 33% gewijzigd door HunterPro op 28-11-2004 16:21 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:12
Met StyleXP kun je ook themes wisselen, werkt imho heel handig :)

|>

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Meer informatie kun je volgens Google vinden op http://www.astonshell.com/ Is dat geen goed begin; in plaats van een nieuw topic op GoT dat niet voldoet aan de Policy: Alle regels die op het forum gelden? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Mooiste is natuurlijk de UXTheme patch, nLite kan die al integreren in je CD. Standaard windows theming gebruiken, en dan óók themes die niet van microsoft komen. Hiervoor gebruikte ik StyleXP, maar die service startte wel eens trager dan dat m'n pc bootte: theme-loos, en het was een service, en een service is altijd trager dan windows-native.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hmm, ik heb het lange tijd gebruikt, maar langzaam maar zeker begon het me steeds meer te irriteren. Echt rustige, duidelijke skins waren er niet, wat ik meestal deed was gewoon een aantal skins bij elkaar frotten om zo een nieuwe custom-skin te maken. :)

Qua geheugengebruik zat het programma op zich wel degelijk in orde. Het gebruikte maar een paar MB bij alleen vervanging van de taskbar. Bij meerdere plugins stijgde het geheugengebruik maar minimaal, wat ikzelf toendertijd met 256MB RAM wel plezant vond.

Het programma begon me alleen op een tijd te gaan vervelen. Out-of-the-box kostte het me teveel tijd om alles in te stellen zoals ik het wilde, en zo'n config was ik maar hooguit een maand blij mee. Uiteindelijk heb ik bij een nieuwe Windows-install het programma gewoon achtergewege gelaten en sindsdien niet meer gebruikt. :)

Signature

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Astonshell is toch wel van geheel andere orde dan alleen maar 'een andere theme'. Asthonshell is een vervanging voor Explorer, de standaard shell van Windows. Je kunt het een vergelijken met KDE of Gnome onder Linux. Andere shells zijn o.a. Litestep, Geo, Blackbox Win32. Kijk ook op bijv. Shell-Shocked of Virtual Plastic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:50
astonshell is wel een leuke inderdaad.

je hebt ook nog:

litestep en
talisman
desktop x

maar voor alles geld: je pc gaat er niet beter van draaien. en er zijn altijd beperkingen of irritanten dingen.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Pagina: 1