Toon posts:

Probleem met opstarten -> RPC systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon mijn bericht niet meer terugvinden in de lijst met posts dus voor de zekerheid hieronder nog een keer mijn probleem.
Mijn computer start heel langzaam op wat normaal niet zo is.
Als ik na een aantal minuten eindelijk in mijn account kan, kan ik geen internet gebruiken, niks kopieren etc. ( ik zit nu op een andere pc )
De error is dat het RPC systeem onverwact wordt afgesloten.
Ik heb de FAQ gelezen en daarin stond dat ik via :
Start --> Uitvoeren services.msc
RPC service -> eigenschappen en daar 3 dingen opnieuw opstarten.
Het probleem is dat ik niet bij die eigenschappen kan komen, dus kan daar niets aan veranderen. Dan na een tijdje komt de beruchte "60 seconden" message.
Mijn pc heeft WINxp Pro met SP2, windows updates enabled en automatisch installatie. Verder gebruik ik AVG anti virus en Spysweeper.
AVG had waarschijnlijk geen tijd genoeg om het virus te removen binnen die aantal minuten waarin ik nog iets met mn pc kon doen.
Ik kan ook mn netwerk niet meer accessen, dus kan geen screenshot naar deze PC doorsturen via de LAN.

Wat nu? :x

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je topic is gesloten: zie hier: Probleem met opstarten -> RPC systeem?

Daar staan voldoende links in voor je probleem

Ey!! Macarena \o/

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je hebt last van de RPC exploit :)

Je oude topic heb ik op slot gezet en staat onderaan: Probleem met opstarten -> RPC systeem?, lees ook de sluitmessage even. Het lijkt me sterk dat je die melding nog kan krijgen als je je systeem goed patcht, dus doe dat eerst eens voor je een topic pent :)

Dit topic is gesloten.