Woei \o/ maar dat was meer hardop denken dan een serieus voorstel. Ectein geeft al aan dat het op andere bezoekers raar over gaat komen. Door de twee dagen vertraging ondervang je dat natuurlijk wel een beetje, dan is een karmahit het enige serieuze effect, maar het feit dat het puur een geval van mazzel is of je met zo'n actie wegkomt vind ik toch wel erg zwaar wegen.
Bovendien lijkt het dan net alsof we iets tegen het opschroeven van de kwaliteit van posts hebben

De enige reden om daar in dit geval tegen te zijn is tenslotte de fipo-wetgeving. Voor het overige is zo'n openingspost (huidige vorm, bedoel ik) natuurlijk op zichzelf Ên als voorbeeld voor andere posts niet te versmaden.
Soms zien we met dergelijke fipo-edits dat er gebruik gemaakt word van de info die iemand anders iets later opschrijft, in zo'n geval mag 'ie wmb naar de haringkelder maar dat speelt er hier niet.
Met deze tekst in het achterhoofd, en al is het niet eerlijk: omwille van de helderheid denk ik dat we het zo moeten laten. Als 'ie al gepm'ed wordt zou dat denk ik met een edit gepaard moeten gaan, iets als "wil je voortaan alleen kleine wijzigingen doorvoeren?" - wat ik ook weer raar zou vinden. Als iemand met een goeie modbreaktekst op de proppen komt valt er over alles te praten, maar in dit geval...
Voor het geval iemand me
nog meer stellingnames in de schoenen wil schuiven (

) neem ik bij deze formeel het "afblijven"-standpunt in
[
Voor 3% gewijzigd door
Rataplan op 28-11-2004 18:29
. Reden: botoo is een zeurPiet :) ]