Laatst heb ik een nieuwe compu gekocht, een A7V, Tbird 1000Mhz, 256MB, Geforce2 GTS 32, IBM DTLA 307030, Live!, Plexwriter, Kenwood 72X, Pioneer DVD, kortom alles wat een gemiddeld persoontje fijn vind
Het draaide al pretty much instabiel op Win98SE, ik heb daarom er Win2k naast geinstalleerd...geen internet, daar kom ik later op terug. Toen heb ik vorige week een RAID controller gekocht, een ABIT HotRod 100, en nog een IBM DTLA 307030. Toen de boel formatten voor RAID en reinstallen...CRASH
1. Als ik mn CDROM's op mn IDE (ATA66) aansluit hangt de hele pc bij eerste scherm
2. Als ik CDROM op ATA100 kanaal aansluit werkt t, maar de RAID en de ATA gaan op hetzelfde IRQ zitten (10 ofzo)
Resultaat: Win98SE krijgt beschermingsfouten en Win2k hangt ook regelmatig, en daarbij kan ik niet op internet (E-Tech ISDN kaartje zegt: PnP fail en heeft iig nix in 'modems' gezet). Ik ben al twee opnieuw begonnen met een DVD-tje compressen en steeds kapte FlaskMPEG als de audio+video pcies een Gigabyte was...supervaag dus. Voor de rest grazen mijn koetjes maar 2,4 Mkeys/s en dat lijkt me ook zupahweinig voor een Gigahertz...HELP!
WinME suckt, dat heb ik reeds gelezen dus dat ga ik nie eens proberen...:(
1. Als ik mn CDROM's op mn IDE (ATA66) aansluit hangt de hele pc bij eerste scherm
2. Als ik CDROM op ATA100 kanaal aansluit werkt t, maar de RAID en de ATA gaan op hetzelfde IRQ zitten (10 ofzo)
Resultaat: Win98SE krijgt beschermingsfouten en Win2k hangt ook regelmatig, en daarbij kan ik niet op internet (E-Tech ISDN kaartje zegt: PnP fail en heeft iig nix in 'modems' gezet). Ik ben al twee opnieuw begonnen met een DVD-tje compressen en steeds kapte FlaskMPEG als de audio+video pcies een Gigabyte was...supervaag dus. Voor de rest grazen mijn koetjes maar 2,4 Mkeys/s en dat lijkt me ook zupahweinig voor een Gigahertz...HELP!
WinME suckt, dat heb ik reeds gelezen dus dat ga ik nie eens proberen...:(