Toon posts:

layout doet gek in IE5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de volgende pagina..

In de meeste browsers doet hij het helemaal goed, maar ik kreeg een beriht van iemand dat ie in IE5.0 nogal raar doet.. en dat is te zien in het screenshot..

Het gekke is dat hij na een refresh wel weer gewoon doet.. en pad als je IE overnieuw hebt opgestart doet ie het weer...

iemand een idee hoe dit kan?? en wat ik daar tegen kan doen??

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

IE5 (en in mindere mate IE6) "vergeet" wel eens een stylesheet volledig te laden. Waar dat aan ligt, ik heb geen flauw idee, maar dat heb ik ook vaak genoeg meegemaakt, ook op t.net (blauwe dikke links, maar niet alles was vergeten leek het). IE5 is intussen een browsertje van dik 4 jaar oud, en aaangezien er toch een gratis update voor is, zou ik die persoon gewoon linea recta richting windowsupdate.com, getfirefox.com of opera.com sturen ;).

[ Voor 13% gewijzigd door RSpliet op 28-11-2004 15:27 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 16:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Oplossing: geen XHTML gebruiken en moeilijk gaan doen met tabellen en boxmodels om het in alle browsers goed er uit te laten zien.
Of MSIE 5 negeren en zeggen dat ze minimaal een browser van 4 jaar oud moeten hebben zoals bijvoorbeeld MSIE 6.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.