Ervaringen DDS email

Pagina: 1
Acties:

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik heb al zo'n 4 jaar een basispakket bij DDS en betaal een paar eurootjes per maand. Nu is mijn ervaring de laatste tijd dat DDS er steeds vaker een halve dag uitligt. Mail wordt dan meestal wel bewaard. Maar in het ergste geval, een maandje terug werd de inkomende mail gewoon geretourneerd aan de verstuurder. Ook soms, zoals vandaag, werkt het niet om POP mail op te halen. Zijn er hier mensen op het forum die ook DDS gebruiken? En wat zijn jullie ervaringen?

Hoe zit het met een mail account bij Planet of bijvoorbeeld XS4all. Zijn deze 100% up?

• Egbert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik heb ook al sinds tijden een emailaccount bij DDS. Het was zelfs mijn eerste internetverbing en email. Vandaar ook dat ik erg gehecht ben aan dat adres, en dus betalend lid ben geworden. Maar ik ben het met je eens dat de kwaliteit achteruit gaat. Relatief vaak storinkjes, en de webmail is bij mij áltijd traag.

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Ja, precies, daar zit ik dus van te balen. Ik vraag me ook af of het een eenmansbedrijfje is eigenlijk... Of dat er meerdere mensen werken....