Toon posts:

Runtime Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds een tijdje een irritant probleem wanneer ik door een partitie blader van mijn harde schijf. het is een runtime error en ik heb geen idee waadoor die wordt veroorzaakt.

weet iemand waar dit door veroorzaakt wordt, en nog beter een oplossing? :P
hieronder een screenshot van hoe het er bij mij uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://www.oegstdude.com/error.jpg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je de schijf al eens gescand dmv chkdsk om te kijken of er wellicht fouten in d partitie zitten waardoor hij deze error geeft (en explorer.exe dus op zijn bek gaat).

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:26:
Heb je de schijf al eens gescand dmv chkdsk om te kijken of er wellicht fouten in d partitie zitten waardoor hij deze error geeft (en explorer.exe dus op zijn bek gaat).
nee niet gedaan nog.
ik heb ergens vorige week zo'n blauw scherm geannuleerd tijdens het opstarten om de harde schijf te controleren 8)7

ik ga het ff proberen bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:29:
[...]

nee niet gedaan nog.
ik heb ergens vorige week zo'n blauw scherm geannuleerd tijdens het opstarten om de harde schijf te controleren 8)7

ik ga het ff proberen bedankt!
Hmmm, als je dat al eerder hebt gehad is de kans aanwezig dat je filesystem ergens niet helemaal goed meer is. Nou vind windows dit niet altijd even leuk en kan die leuk op zijn bek gaan zoals je gemerkt hebt.

In het ergste geval is er iets fysiek defect aan je hdd, maar of dat zo is betwijfel ik.